Har du lyst til at støtte Stoker Pro? Læs mere her: Støt Stoker Pro Forum

Reservedele til Denviro 12 L

Hvis du ikke ved hvor du skal stille dit spørgsmål, er du velkommen til at gøre det her
nickhosheni
Stoker I
Stoker I
Indlæg: 5
Tilmeldt: 17 sep 2011 15:37

Reservedele til Denviro 12 L

Indlæg af nickhosheni » 17 sep 2011 15:45

Jeg har næsten ikkehaft andet problemer med min denviro 12 L.
Jeg har skiftet over 16 eltænder på den, i de 11 måneder jeg har haft den.
Servicen er rigtig god hos denviro, men det hjælper bare ikke når anlægget ikke fungere.
Jeg har nu måtte skifte vandvarmeren i den efter bare 11 måneder, da den heller ikke virker optimalt.
Deres servicemand skal have den ros, at stå til rådighed på de dårligste tidspunkter osv, men det har godt nok været en kold vinter , hvor vandrørene har været på at sprænge, da anlægget slår hele eltavlen fra.
Det er fandme meget hovedpine. køb noget andet hvis kan. 64.000 kr er smidt direkte ud af vinduet.


Snedker100
Stoker I
Stoker I
Indlæg: 6
Tilmeldt: 05 jan 2010 17:48

Reservedele til Denviro 12 L

Indlæg af Snedker100 » 17 sep 2011 19:09

Jeg genkender din historie og kan kun bekræfte at man heller skal købe sig et billig polsk fyr end denviro. Jeg har endnu ikke oplevet en vinter hvor den fyr kørte som den skal og jeg glader mig ikke til denne varmeperiode... Og så går den jo principiel lørdags kl 05.00 i stå og man har ingen olie i backopfyren.... De polske fyr kan i det mindste tændes manuelt. Prøv at for dem til at skifte styrenheden, dette kan være problemløseren.

nickhosheni
Stoker I
Stoker I
Indlæg: 5
Tilmeldt: 17 sep 2011 15:37

Reservedele til Denviro 12 L

Indlæg af nickhosheni » 30 sep 2011 10:50

Er der nogle af jer med denviro 12 l der har problemer med vandvarmeren. Min vandvarmer fungere slet ikke efter hensigten. Den er skiftet efter 1 år og det har stadig ikke afhjulpet problemet. Det vand der kommer ud af hanen er slet ikke så varm som det fyret påstår. Andre med det problem??


Besvar