Har du lyst til at støtte Stoker Pro? Læs mere her: Støt Stoker Pro Forum

vedligeholdelse af Twinheat TH2006 M20i

Hvis du ikke ved hvor du skal stille dit spørgsmål, er du velkommen til at gøre det her
Besvar
123kjaerulff
Stoker I
Stoker I
Indlæg: 1
Tilmeldt: 01 jul 2017 05:19

vedligeholdelse af Twinheat TH2006 M20i

Indlæg af 123kjaerulff » 01 jul 2017 05:31

Hej alle sammen,

Vi er lige flyttet til et gammelt stuehus, hvor der bliver fyret med pillefyr af mærket Twinheat Th2006, M20i og det er en helt ny verden for os.
Vi har fået nøglerne til huset for 1 dag siden så det er helt nyt for os :-).

Håber derfor dette forum kan give nogle tips og ideer og gode steder hvor der kan købes træpiller på Fyn eller levering til Fyn.

Jeg har søgt på nettet og youtube og jeg kan ikke finde nogle videoer omkring hvordan man vedligeholder det mærke vi har, desværre. Har fundet frem til at man må ugentligt rense diverse steder og tømme for aske mv. og jeg har slet ingen ide om hvor eller hvordan det gøres.

Er der nogen der kan linke til en video eller foto hvor der er beskrivelse af de enkelte ting? Jeg har fundet vejledningen på twinheat.dk men det er svært for mig at placerer de enkelte steder uden et foto.

Er der nogen der kan anbefale et sted der leverer træpiller til Fyn til en god pris og kvalitet? og hvad kan jeg forvente af træpilleforbrug på et år når vores hus er på 215 m2 og det er et ældre stuehus med kold kælder og luftrum som ikke bliver brugt til noget.?

Håber nogle kan hjælpe.

Ha en flot dag.

Henrik


Besvar