IDEAL Compact 25 - pris 20K godkendt?

Hvis du ikke ved hvor du skal stille dit spørgsmål, er du velkommen til at gøre det her
Besvar
nemocharley

IDEAL Compact 25 - pris 20K godkendt?

Indlæg af nemocharley »

ja okay, så må vi da håbe for dem at de får lavet siden lidt mere informativ hvis de altså vil sælge nogle eksemplarer af den.

pendec

IDEAL Compact 25 - pris 20K godkendt?

Indlæg af pendec »

nemocharley skrev:ja okay, så må vi da håbe for dem at de får lavet siden lidt mere informativ hvis de altså vil sælge nogle eksemplarer af den.
Enig, jeg ville da godt have set på den som produkt men er da skræmt lidt som siden og informationsstrømmen ikke findes på produktet til DK.

At de slæber den med på messe, det lyder godt nok vildt. Næsten som at vise biler frem uden momsregistrering, så med de 20K følger lidt en attest på dyret til 100K i Danmark ;) Så vil jeg hellere vende tilbage til BioWin selvom den også koster knaster.
dbvvs
Stoker I
Stoker I
12
Indlæg: 8
Tilmeldt: 25 jul 2011 15:21

IDEAL Compact 25 - pris 20K godkendt?

Indlæg af dbvvs »

Compact 25 er produceret i Grækenland af firmaet Idea Energy.
Der er absolut ikke noget underligt eller mærkeligt ved dette fyr.
Har du spørgsmål er du meget velkommen til at kontakte mig på tlf 40872222
Mit navn er Erik Nystrøm har firmaet DBVVS ApS. Jeg er importør af fyret og jeg har solgt pillefyr i 15 år.
Jeg mener at dette fyr Compact 25 er et rigtigt godt bud på et lille enkelt fyr til baggangen.
Det er enkelt nemt at rense og nemt at vedligeholde. Der er ikke en masse der kan gå i stykker.
Det er nemt at overskue teknikken i det og det er meget enkelt at betjene.
pendec

IDEAL Compact 25 - pris 20K godkendt?

Indlæg af pendec »

dbvvs skrev:Compact 25 er produceret i Grækenland af firmaet Idea Energy.
Der er absolut ikke noget underligt eller mærkeligt ved dette fyr.
Har du spørgsmål er du meget velkommen til at kontakte mig på tlf 40872222
Mit navn er Erik Nystrøm har firmaet DBVVS ApS. Jeg er importør af fyret og jeg har solgt pillefyr i 15 år.
Jeg mener at dette fyr Compact 25 er et rigtigt godt bud på et lille enkelt fyr til baggangen.
Det er enkelt nemt at rense og nemt at vedligeholde. Der er ikke en masse der kan gå i stykker.
Det er nemt at overskue teknikken i det og det er meget enkelt at betjene.
Det lyder godt, har du så også en prøve attest som gør jeg kan sætte den op i Danmark? evt. læg linken her så andre kan bruge den i fremtiden ;)
dbvvs
Stoker I
Stoker I
12
Indlæg: 8
Tilmeldt: 25 jul 2011 15:21

IDEAL Compact 25 - pris 20K godkendt?

Indlæg af dbvvs »

Ja selvfølgelig er der en prøvnings attest. Ellers må det jo ikke sælges i Danmark.
Attesten følger med fyret når det leveres.
Jeg tænker på når jeg læser alle de fantastiske indlæg der er kommet vedrørende Compact 25:
Er der over hovedet ingen etiske regler for, hvad man kan skrive på et forum som Stoker pro.dk

nemocharley

IDEAL Compact 25 - pris 20K godkendt?

Indlæg af nemocharley »

jo de er her: rules.php
nemocharley

IDEAL Compact 25 - pris 20K godkendt?

Indlæg af nemocharley »

du skal i øvrigt observere 1d.

jeg ved ikke helt, hvor det er, du synes, vi går over stregen - men jeg tager gerne diskussionen med dig.
pendec

IDEAL Compact 25 - pris 20K godkendt?

Indlæg af pendec »

dbvvs skrev:Ja selvfølgelig er der en prøvnings attest. Ellers må det jo ikke sælges i Danmark.
Attesten følger med fyret når det leveres.
Jeg tænker på når jeg læser alle de fantastiske indlæg der er kommet vedrørende Compact 25:
Er der over hovedet ingen etiske regler for, hvad man kan skrive på et forum som Stoker pro.dk
Undskyld findes den attest ikke elektronisk endnu? eller køber man attesten når man sælger Compact25? Der må jo foreligge noget elektronisk dokumentation på at den er kl5 godkendt og det burde du vel fremvise, så interessen holdes, ellers skræmmer du kun folk væk.
xkfc

IDEAL Compact 25 - pris 20K godkendt?

Indlæg af xkfc »

Så,så så mon det ikke et tid til lidt frisk luft. :wink: Julehumøret er vist blevet væk :oops:

Vi har et firma der sælger et pillefyr, sælgeren oplyser at der naturligvis følger en prøvningsattest med, så er man nød til at tage det for gode varer, ellers står han jo med et problem når kunden får besøg af skorstensfejer.

Det eneste jeg lige mangler er et CVR nummer på hjemmesiden, men mon ikke det er nemt at få på plads, men ellers syntes jeg da det hele virker åbent og ærligt.

Om så fyret falder i ens smag er vel individuelt, for nogen er en Scotte det rigtige, andre vil have fastbrændsel, stokere, brændeovn, fjernvarme, varmepumpe,,,, mon ikke også det nydelige klædeskab skulle falde i nogens smag :great:

Jo flere forskellige fyr på markedet jo mere åbnes øjnene, og konkurrencen skaber jo også billigere priser.

Kenneth
dbvvs
Stoker I
Stoker I
12
Indlæg: 8
Tilmeldt: 25 jul 2011 15:21

IDEAL Compact 25 - pris 20K godkendt?

Indlæg af dbvvs »

CVR. nr. står under vilkår og betingelser, generelt.
Tusind tak for dit positive indlæg.
Hilsen
Erik

Besvar