Har du lyst til at støtte Stoker Pro? Læs mere her: Støt Stoker Pro Forum

Passat C1. Skal, skal ikke.

Hvis du ikke ved hvor du skal stille dit spørgsmål, er du velkommen til at gøre det her
nemocharley

Passat C1. Skal, skal ikke.

Indlæg af nemocharley » 14 sep 2014 22:41

jo fire gange - fjerde gang var lykkens gang. Hvad problemet præcist var fandt de ikke ud af, men de må jo have løst det siden det har kørt perfekt siden.

ikke for at være fræk - men hvis det var 5mm så synes jeg altså det var lidt korte 5mm? De atmos jeg har set er 6mm (dxxp serien fra start nullerne)

så i øvrigt en attest pålydende klasse 5 (men altså inden 1/7 2014)


Rassu
Stoker II
Stoker II
Indlæg: 32
Tilmeldt: 05 mar 2012 21:10

Passat C1. Skal, skal ikke.

Indlæg af Rassu » 14 sep 2014 22:49

Okay det er da godt de sender en ud for at løse problemet. Ja der har været nogle program opdatering. Jeg skal faktisk ud og sætte en C1 + op i morgen, så kan jeg tjekke plade tykkelsen men jeg er 100% sikker på at det er 5 mm. Det er rigtige atmos indrekærn er i 6 mm men ydre kærnen er i 3 mm. Hvor C1+er fuld 5 mm. Men synes du skal køre op til Passat en dag. De plejer at være flinke til og vise produktion frem. Så kan man jo også se at det kan lad sig gøre og producer en billigere kedel i dk.

nemocharley

Passat C1. Skal, skal ikke.

Indlæg af nemocharley » 14 sep 2014 22:57

jeg vil sige at han har fået et godt og ærligt pillefyr til de få penge - der er ikke mange dikkedarer ved det, ikke megen teknik, let at rense og altså efter lidt startvanskeligheder stabil i drift.

de bor på 120m2 (ældre etplans-hus) m. brændeovn (mest til pynt efter hans udsagn) - her efter første fyringssæson holder de sig lige omkring 3 ton piller. Så det er vel okay.


Besvar