Har du lyst til at støtte Stoker Pro? Læs mere her: Støt Stoker Pro Forum

passat c2 pillefyr

Hvis du ikke ved hvor du skal stille dit spørgsmål, er du velkommen til at gøre det her
Besvar
keld rasmussen
Stoker I
Stoker I
Indlæg: 3
Tilmeldt: 02 feb 2014 14:56

passat c2 pillefyr

Indlæg af keld rasmussen » 02 feb 2014 23:01

hej jeg er blevet ejer af et passat pillefyr men jeg kan ikke få det til at køre på forskellige piller jeg har prøvet forskelige former for piller, pillefyret er et c2 passat det må være noget med instillingen da når jeg bruger en anden pille stopper faldrøret hvad skal jeg gøre, nb.har ikke haft pillefyr før håber der er nogle der ved hvad jeg skal gøre med venlig hilsen keld


Tom_AT
Stoker XVIII
Stoker XVIII
Indlæg: 4113
Tilmeldt: 20 nov 2009 17:09
Mit fyr: Blacksmith Combi Classic 18 / Atmos DC25
Areal: 182
Brændsel: Piller, Flis og brænde
Fremviser gerne i postnummer: 8830
Geografisk sted: Kvorning, midt mellem Randers og Viborg.
Givet likes: 2 gange
Modtaget likes: 47 gange

passat c2 pillefyr

Indlæg af Tom_AT » 02 feb 2014 23:18

Hvorfor opretter du endnu en tråd magen til den du oprettede for nogle timer siden?


edit:
Kan se i den anden tråd du er blevet opfordret til at oprette tråden i pillefyr forum. Det er muligt at bede en admin om at flytte tråden.

Uanset om du har stokerfyr eller pillefyr vil jeg nu stadig mene tråden hører fint til hvor du først oprettede den, altså under Passat stoker :)

dalsgaard1234
Stoker I
Stoker I
Indlæg: 7
Tilmeldt: 08 feb 2014 11:31
Mit fyr: Passat c2 compact 23kw
Areal: 250
Brændsel: Træpiller
Fremviser gerne i postnummer: 8950
Årligt forbrug: ca 12 tons
Geografisk sted: Tørslev

passat c2 pillefyr

Indlæg af dalsgaard1234 » 12 feb 2014 17:43

Hej jeg har et C2 fra passat. Da jeg fik mit hade jeg også problemer med at pillerne, ville stoppe i nedfalds røret. Det vigtigt at slangen er så lodret som muligt. Det af hjalp mit problem


Besvar