Har du lyst til at støtte Stoker Pro? Læs mere her: Støt Stoker Pro Forum

Godkendt kedel til TB-Mini

Spørgsmål vedr. TB Mini samt det tilbehør der laves til TB Mini Brændere
Besvar
jens fup

Godkendt kedel til TB-Mini

Indlæg af jens fup » 12 jan 2008 16:07

Er der nogle herinde der ved, hvilke kedler som sammen med en TB-Mini , kan overholde de nye regler.
Jeg skal til at lave nyt fyrerum i en anden bygning. Og skal derfor have en kedel der overholder EN 303-5 klasse 3...
Jeg har overvejet en OPOP kedel.
Der må da være nogle, ellers er det ikke muligt at sælge TB-Mini mere her i landet
Jeg vil jo gerne beholde min TB-Mini..... :great:
Den er pt. monteret på en gammel salamanderkedel. Det har fungeret fint siden 2001. Der smutter selvfølgelig en flamme indikator i ny og næ. skiftede den sidste for 2 år siden.


levi

Re: Godkendt kedel til TB-Mini

Indlæg af levi » 12 jan 2008 19:16

jens fup skrev:Er der nogle herinde der ved, hvilke kedler som sammen med en TB-Mini , kan overholde de nye regler.
Jeg skal til at lave nyt fyrerum i en anden bygning. Og skal derfor have en kedel der overholder EN 303-5 klasse 3...
Jeg har overvejet en OPOP kedel.
Der må da være nogle, ellers er det ikke muligt at sælge TB-Mini mere her i landet
Jeg vil jo gerne beholde min TB-Mini..... :great:
Den er pt. monteret på en gammel salamanderkedel. Det har fungeret fint siden 2001. Der smutter selvfølgelig en flamme indikator i ny og næ. skiftede den sidste for 2 år siden.
Hvis du finder en kedel som er EN 303-5 klasse 3 godkendt, må du montere en hvilken som helst brænder på den som du lyster - så nu ved du hvad du kan lede efter :0)

F.eks en Goliath kedel - den overholder EN 303-5 klasse 3.

jens fup

Re: Godkendt kedel til TB-Mini

Indlæg af jens fup » 15 jan 2008 21:53

Hvor stor er hullet i en Goliath kedel. Min TB fylder 150x175. Jeg har fundet ud af at hullet i en OPOP kedel er 120x120.... :(


Besvar