Har du lyst til at støtte Stoker Pro? Læs mere her: Støt Stoker Pro Forum

BioWin eller BioTech?

Spørgsmål vedr. BioWin
Besvar
nemocharley

BioWin eller BioTech?

Indlæg af nemocharley » 08 jan 2014 15:13

elmeskov skrev:hmm du har sku fundet en billig en , godt nok uden styring, men med fuldautomatisk sug.

Fuldautomatik er et must i dag, ( det er faktisk ikke lovligt at montere et anlæg uden Vejrkompensering i dag )
man skal efterhånden være noget af en teknikker hvis man skal kunne styre sit anlæg optimalt, præcis
her kommer en dansk forhandler ind i billedet han kan give dig alt den viden du vil have, og
give præcise instrukser for hvordan det hele skal skrues sammen.

Jeg ved prisforskellen er stor på dit fund og en dansk leverandør, men man kan jo få et godt tilbud ( og så er servicen sikret )

Preben
jamen hvad kan de handles til på dansk grund? Hvis vi ny forestiller os et ryddet fyrrum og ellers klar til opsætning.


elmeskov
Stoker II
Stoker II
Indlæg: 37
Tilmeldt: 26 okt 2008 09:01
Mit fyr: biowin 100
Areal: 230
Brændsel: 6 mm piller
Fremviser gerne i postnummer: 4654
Årligt forbrug: 5,5
Geografisk sted: sydsjælland

BioWin eller BioTech?

Indlæg af elmeskov » 08 jan 2014 21:11

Hej Igen lidt svært med priser for det er jo ikke mig som importør som giver tilbud og laver montage
F.eks biowin 150 exclusiv med 1 varmekreds styring ca 84000 incl moms
materialer som fittings rør og pumper ca 8500 incl moms
arbejdsløn til montage ca 7000 incl moms
så i alt vil et tilbud løbe op i 99500 incl moms , som så normalt forhandles mellem kunde og vvs'er og de ender vel nok på 92500 incl moms ( i denne krise tid )
DENNE beregning er bare for at give dig en ide , om den holder ved alle installationer ved jeg ikke

Der er ikke vandvarmer med i ovenstående, men koster sådan en ikke omkring 5000

Preben
Windhager Danmark
Importør
Ledende service teknikker
Kompetence partner

nemocharley

BioWin eller BioTech?

Indlæg af nemocharley » 08 jan 2014 21:34

ok tak for svar :)


Besvar