Har du lyst til at støtte Stoker Pro? Læs mere her: Støt Stoker Pro Forum

n ksm-multistoker 275-18i (nybegynder)

Spørgsmål vedr. KSM Stokerfyr samt det tilbehør der laves til KSM stokere
Besvar
kristensen87
Stoker II
Stoker II
Indlæg: 36
Tilmeldt: 16 dec 2013 18:55
Mit fyr: baxi multiheat 2.5 (iltstyring +stablisa
Areal: 290
Brændsel: skovflis
Geografisk sted: nordjylland (vestbjerg)

n ksm-multistoker 275-18i (nybegynder)

Indlæg af kristensen87 » 04 feb 2014 17:57

jeg har lige et problem jeg håber du kan hjælpe med. Først vil jeg sige det handler om en ksm-multistoker 275-18i. vi kan ikke få den til at køre ordenligt, problemer:

1. computeren sætter sig nogle gange fast og skriver en masse omvendte @ og computeren låser fast og jeg kan ikke trykke på noget det eneste jeg kan gøre er at hive strøm fra og sætte til igen, derudover er den helt vild med at tilbagebrænde (tror det er indstillinger) jeg havde smidt 15kg piller i den og efter 30min kom der en masse røg fra pille tank og jeg skyndte mig at skovle alle piller i brænderummet ud, der kunne jeg se pillerne kun er brændt halvt, har nogen forstand på indstillinger på sådan et svin :) vil infomere om at den opvarmer ca 110-120kvm. jeg har hørt noget om fyret måske kan være for stort ?.


kristensen87
Stoker II
Stoker II
Indlæg: 36
Tilmeldt: 16 dec 2013 18:55
Mit fyr: baxi multiheat 2.5 (iltstyring +stablisa
Areal: 290
Brændsel: skovflis
Geografisk sted: nordjylland (vestbjerg)

n ksm-multistoker 275-18i (nybegynder)

Indlæg af kristensen87 » 04 feb 2014 19:24

jeg ringet til deres service og fik at vide det er computeren der skal opdateres, så hvis i andre for samme problemer så ring til deres service, har aldrig oplevet så dejlig service som deres :)

kan infomere om at opdatering koster 400-600kr. så har i lidt at gå efter :)

Brugeravatar
Claus
Stoker Pro Sponsor
Stoker Pro Sponsor
Indlæg: 240
Tilmeldt: 12 jan 2007 20:58
Mit fyr: KSM 275-18-i
Areal: 300
Brændsel: Kirsebærsten, kornafrensning, træpiller
Fremviser gerne i postnummer: 5750
Årligt forbrug: regner med 15 t
Geografisk sted: Midtfyn ( Heden )
Kontakt:

n ksm-multistoker 275-18i (nybegynder)

Indlæg af Claus » 07 feb 2014 05:57

kristensen87 skrev:jeg har lige et problem jeg håber du kan hjælpe med. Først vil jeg sige det handler om en ksm-multistoker 275-18i. vi kan ikke få den til at køre ordenligt, problemer:

1. computeren sætter sig nogle gange fast og skriver en masse omvendte @ og computeren låser fast og jeg kan ikke trykke på noget det eneste jeg kan gøre er at hive strøm fra og sætte til igen, derudover er den helt vild med at tilbagebrænde (tror det er indstillinger) jeg havde smidt 15kg piller i den og efter 30min kom der en masse røg fra pille tank og jeg skyndte mig at skovle alle piller i brænderummet ud, der kunne jeg se pillerne kun er brændt halvt, har nogen forstand på indstillinger på sådan et svin :) vil infomere om at den opvarmer ca 110-120kvm. jeg har hørt noget om fyret måske kan være for stort ?.
Hej
Her kan du også få hjælp http://stokerservice.dk/om :great:
Claus Bendixen
27 x 300 w Growatt paneler monteret mod syd-vest med 35 graders hældning, 3 x 2000 w Growat invertere
20 andele i Rynkebygård møllelaug

kristensen87
Stoker II
Stoker II
Indlæg: 36
Tilmeldt: 16 dec 2013 18:55
Mit fyr: baxi multiheat 2.5 (iltstyring +stablisa
Areal: 290
Brændsel: skovflis
Geografisk sted: nordjylland (vestbjerg)

n ksm-multistoker 275-18i (nybegynder)

Indlæg af kristensen87 » 07 feb 2014 09:36

mange tak for svaret Claus


Besvar