Har du lyst til at støtte Stoker Pro? Læs mere her: Støt Stoker Pro Forum

Søger respons på prisoverslag

Spørgsmål vedr. KSM Stokerfyr samt det tilbehør der laves til KSM stokere
Besvar
RuneHolst
Stoker I
Stoker I
Indlæg: 4
Tilmeldt: 04 apr 2011 20:39

Søger respons på prisoverslag

Indlæg af RuneHolst » 07 jul 2011 15:09

Hej
Jeg ønsker at fåå installeret en Ksm multiStoker 175-13, F-auto.
Den står til 50.500 inkl moms.
Jeg skal så derudover have en snegl en varmtvandsbeholder og et brandspjæld til den samt lidt kobberrør og ca en dags arbejdsløn.
Det gamle fyr er afmonteret så det er til at gå til.

Så er det jeg spørger hvad i umiddelbart tænker sådan et projekt kan stå til. Jeg har modtaget tilbud fra en vva som var ude at kigge på det, og han sender et uspecificeret tilbud på lige knap 85.000 kr. Da jeg selv regner det efter med hvad der kræves kan jeg ikke strække det til den pris jeg er tilbudt. Jeg er derfor betænkelig ved at slå til på dette.

Har i nogen råd om hvad jeg skal forvente at betale? Kender i nogen der har lavet fyr for jer, hvor i var tilfredse med tilbudet? Er der nogen af jer der rent faktisk vil påtage jer opgaven til en anden pris.
Alle gode råd er velkomne.
Ring gerne på noterede tlf.nr

Mvh Rune
Skovrækken 19, vallø, 4600 køge.
Tlf 2049 8266


Tom_AT
Stoker XVIII
Stoker XVIII
Indlæg: 4113
Tilmeldt: 20 nov 2009 17:09
Mit fyr: Blacksmith Combi Classic 18 / Atmos DC25
Areal: 182
Brændsel: Piller, Flis og brænde
Fremviser gerne i postnummer: 8830
Geografisk sted: Kvorning, midt mellem Randers og Viborg.
Givet likes: 2 gange
Modtaget likes: 47 gange

Søger respons på prisoverslag

Indlæg af Tom_AT » 07 jul 2011 15:14

Hm,

Jeg synes prisen ligner meget det jeg for 3 år siden betalt for at få installeret mit Blacksmith fyr. Desværre viste det sig efterfølgende at smeden jeg havde til det ikke var meget bevendt, og i øvrigt ikke havde installeret ret mange stokerfyr før. magen til klovn fandt jeg ud af.

Du har ikke overvejet at gøre det selv, måske med hjælp af en kammerat?

Jeg har selv, efter at have kigget her på siden, og blevet lidt klogere på det hele. Afmonteret mit fyr og lavet ny rørinstallation, med positivt resultat.

levi

Søger respons på prisoverslag

Indlæg af levi » 07 jul 2011 15:51

RuneHolst » 07 Jul 2011, 15:09 skrev:Hej
Jeg ønsker at fåå installeret en Ksm multiStoker 175-13, F-auto.
Den står til 50.500 inkl moms.
Jeg skal så derudover have en snegl en varmtvandsbeholder og et brandspjæld til den samt lidt kobberrør og ca en dags arbejdsløn.
Det gamle fyr er afmonteret så det er til at gå til.

Så er det jeg spørger hvad i umiddelbart tænker sådan et projekt kan stå til. Jeg har modtaget tilbud fra en vva som var ude at kigge på det, og han sender et uspecificeret tilbud på lige knap 85.000 kr. Da jeg selv regner det efter med hvad der kræves kan jeg ikke strække det til den pris jeg er tilbudt. Jeg er derfor betænkelig ved at slå til på dette.

Har i nogen råd om hvad jeg skal forvente at betale? Kender i nogen der har lavet fyr for jer, hvor i var tilfredse med tilbudet? Er der nogen af jer der rent faktisk vil påtage jer opgaven til en anden pris.
Alle gode råd er velkomne.
Ring gerne på noterede tlf.nr

Mvh Rune
Skovrækken 19, vallø, 4600 køge.
Tlf 2049 8266
Hej Rune, - jeg tror godt jeg kan hjælpe dig, - men jeg skal have lidt flere oplysninger end du har givet her i tråden.

Kig mig et kald, - så er jeg sikker på vi finder en bedre pris, - og en vvs-mand der ved hvordan sådan et fyr skal sættes op :great:


Besvar