Har du lyst til at støtte Stoker Pro? Læs mere her: Støt Stoker Pro Forum

Ny stegepande

Her snakker vi om Huset samt alt "gør det selv" til huset
Alt om renovering, byggeri og konstruktion
batman100
Stoker IV
Stoker IV
Indlæg: 102
Tilmeldt: 13 apr 2012 22:17
Mit fyr: Scotte 20 kw
Areal: 280
Brændsel: piller, Barlinek
Fremviser gerne i postnummer: 7160
Årligt forbrug: ca. 8 tons
Geografisk sted: 7160
Modtaget likes: 1 gang

Ny stegepande

Indlæg af batman100 » 05 feb 2015 13:50

Har købt Scanpan til min kone gennem tiden, både ctx-serien og en del i kobberserien - det har jeg da ikke fået høvl for endnu... men til gengæld masser af god mad :)


xkfc

Ny stegepande

Indlæg af xkfc » 01 mar 2015 11:29

Nå, ungerne skulle til Ikea, så de kunne lige tage en stegepande med til farmand..
Jeg har endnu ikke taget den i brug, men den lever ikke helt op til forventningerne, Den er ganske vist 32cm, men bund arealet er blot 452cm2, hvor den gamle også er en 32cm, men arealet en 615cm2, det er jo en forskel på 36%, ganske ærgerligt når man steger frikadeller eller bøffer. Jeg tror dog at jeg får meget glæde af den alligevel, det er jo nærmest en semi-wok, og 149kr er jo ikke nogen herregård.

Hilsen Kenneth

xkfc

Re: Ny stegepande

Indlæg af xkfc » 19 apr 2016 22:07

Det var så det, 1½ år holdt den billige pande til 50kr.. Ikea panden virker endnu, men bruges ikke ofte p.g.a. den enorme diameter i toppen, den optager alt for meget plads på min lille 60cm kogeplade, i forhold til det lille bund areal.

Jeg må nok hellere gøre alvor at at købe en god 32cm pande, jeg savner den. Til erstatning for den billige købte jeg en Tefal 28cm, det var den billigste de havde i Davidsen, så må vi se hvor lang tid den klarer sig.


Besvar