Har du lyst til at støtte Stoker Pro? Læs mere her: Støt Stoker Pro Forum

epoxy gulv pris på m2?

Her snakker vi om Huset samt alt "gør det selv" til huset
Alt om renovering, byggeri og konstruktion
jesper10000
Stoker I
Stoker I
Indlæg: 3
Tilmeldt: 06 mar 2012 20:45

epoxy gulv pris på m2?

Indlæg af jesper10000 » 07 mar 2012 14:25

Hej.
Jeg er pt ikke klar over om det findes i detailhandel.
Vh jesper


mons10
Stoker I
Stoker I
Indlæg: 2
Tilmeldt: 04 jun 2012 08:34

epoxy gulv pris på m2?

Indlæg af mons10 » 04 jun 2012 08:44

Hejsa.

Har du fået epoxygulv på dit betongulv?? Ellers kender jeg en der kan gøre det. Og det koster ca. 200kr. pr. m² udlagt incl. alt. Evt. billigere hvis det er lige til at gå til .. Afhænger af undergulvet. Jeg arbejder selv med epoxy til daglig. Man kan skridsikre det som man har lyst. Og hvis man vasker gulvet jævnligt, så lugter det jo heller ikke.. Tisset trænger ikke igennem epoxyen. Men det har selvfølgelig ikke godt af hvis gulvet sejler i tis i lang tid.

mons10
Stoker I
Stoker I
Indlæg: 2
Tilmeldt: 04 jun 2012 08:34

epoxy gulv pris på m2?

Indlæg af mons10 » 04 jun 2012 08:52

Hejsa.

Har du fået epoxygulv på dit betongulv?? Ellers kender jeg en der kan gøre det. Og det koster ca. 200kr. pr. m² udlagt incl. alt. Evt. billigere hvis det er lige til at gå til .. Afhænger af undergulvet. Jeg arbejder selv med epoxy til daglig. Man kan skridsikre det som man har lyst. Og hvis man vasker gulvet jævnligt, så lugter det jo heller ikke.. Tisset trænger ikke igennem epoxyen. Men det har selvfølgelig ikke godt af hvis gulvet sejler i tis i lang tid.
Du skal være opmærksom på når du får priser fra forskellige hvilket produkt de bruger. Hvis det er alm. epoxymaling. Det vil sige vandigt, så holder det ikke til dit formål... Du skal have en 2 eller 3 lags belægning, som er bygget op med Epoxy primer, dernæst epoxy med sand og til sidst en topcoat. Så dem der bare tilbyder 2 x epoxymaling, der skal du passe på. Men spørg hvis du vil vide mere.


Besvar