Hej, jeg tænkte der nok var en masse håndværkere herinde, som evt kunne komme med lidt input til denne sag.
Vi købte et hus for snart 2 år siden, og der har siden vi har overtaget det, været skrukke/løse fliser på specielt det ene toilet. Jeg tænkte så, i sidste uge, at jeg lige ville tage de løse fliser ned, og sætte dem op igen. Men så snart jeg begyndte at fjerne fliser, kunne jeg godt se, der var noget galt.
Indervæggen er opbygget af elementer, som så vidt jeg kan se, er 60*240cm. Det er i et af disse elementer, vores væghængte toilet var monteret i. Der ser så ud til, at elementerne er knækket, ca i højden hvor toilettet sad, og den øverste 1/3 del af muren, hælder nu ud mod ydre væggen med 0,5cm.
Jeg kan ved ret let tryk rykke en smule med muren, specielt hvor elementerne er revnede, er der et stor stykke man kan rykke med.
Sagen er meldt til forsikringen, men de har nu 15 arbejdsdages svar tid, og jeg har sq svært ved at vente.
En murer jeg havde forbi, havde aldrig set et toilet monteret på den måde, det er et gammelt ifo aqua væghængt toilet fra ca 89 gætter jeg på.
Hvad er jeres input til det? Tror i forsikringen laver det? Og skal hele væggen ned? Jeg ved godt det er svært at vurdere ud fra et par billeder.
-
Vedhæftede filer
-
-
-
Vaillant varmepumpe