Side 5 af 8

Re: KL 15. Sneglproblemer

: 01 apr 2008 19:34
af levi
KimW skrev:Ca. efter 3 ugerbegyndte det at knirke/hyle fra sneglen når den kørte.
Jeg hældte ½ liter rapsolie ned i pillerne og det holdt op.
Efterfølgende har jeg skiftet pillerne og de nye piller har ikke givet noget støj.

Det lyder lidt voldsomt hvis der efter 1 måneds drift kommer så meget sodring at stokeren går i stykker?
Jeg tror heller ikke skaden kommer derfra, jeg tror og håber der er tale om et par enkeltstående tilfælde hvor snegl/motor har været spændt for lidt, eller har fået et slag under transport.

Jeg vil til enhver tid behandle det som en garanti sag, og udlevere nyt motor/Gear hvis det skulle ske igen.

Re: KL 15. Sneglproblemer

: 01 apr 2008 20:05
af aastrup
hej jeg har en kolega der har monteret en del af klerne og han har kun haft en sag og det var styringen der brændte af så derfor har jeg valgt at købe sådan en så vi ses i næste uge levi så vi kan få en god handel afsluttet
mvh aastrup

Re: KL 15. Sneglproblemer

: 02 apr 2008 22:39
af KimW
aastrup skrev:hej jeg har en kolega der har monteret en del af klerne og han har kun haft en sag og det var styringen der brændte af så derfor har jeg valgt at købe sådan en så vi ses i næste uge levi så vi kan få en god handel afsluttet
mvh aastrup

Så får du jo ikke 'onsite' garanti hvis du køber den direkte af vvs-eksperten :)

Re: KL 15. Sneglproblemer

: 05 apr 2008 12:34
af levi
På foranledning af dette emne har jeg fremlagt et forslag til vores næste afdelingsmøde - her vil vi undersøge mulighederne for at man kan tilkøbe en service garanti - eller "on-site garanti" (Ligesom man kan i Bilka når man køber elektronik).

En sådan garanti kører typisk i 5 år. (dvs. man både får forlænget garantien, men også får bedre service ved reklamationer i forhold til købslovens regler).

Hvis mødet går som planlagt vil jeg anslå vi er klar til at tilbyde servicen omkring sommerferien.

Hvad servicen kommer til at koste ved jeg ikke, det vil være et eksternt forsikringsselskab vi vil sælge "rettighederne" til - og det er jo så nok dem der foreslår/Fastsætter prisen.

Mere herom senere.

Re: KL 15. Sneglproblemer

: 05 apr 2008 12:49
af Ulrik
Det lyder som en god idé Elvis :)

Re: KL 15. Sneglproblemer

: 05 apr 2008 14:30
af aastrup
det kan godt være at jeg ikke får onsite garanti men skal jeg ud og give måske 5-8000 kr. hos en anden forhandler så kan jeg altså købe mange reservedele da de koster omkring 5-1000 kr eller 10000 for en ny kedel så er det man kan spørge sig selv om hvad der er billigst i det lange løb for hvem siger der sker noget i de ( 5 år ) forsikringen gælder så jeg holder mig til den gode behandling man får hos vvs.eksperten.dk
mvh.aastrup

Re: KL 15. Sneglproblemer

: 05 apr 2008 16:00
af levi
99 procent gør som dig aastrup, og jeg tror også tallet fortsætter i den ende uanset om vi tilbyder disse forsikringer - dog vil vi også forbedre os hele tiden, og valgmuligheder som ekstra garanti/service er en god ide - som jeg absolut syntes vi skal forsøge at implementere for at gøre vores i forvejen gode service endnu bedre.

Personligt vil jeg ikke selv købe disse forsikringer, det gør jeg heller ikke når jeg køber elektronik - men hvis andre vil, så bør vi som den største forhandler af stokerfyr i DK også kunne tilbyde valgmuligheden.

Re: KL 15. Sneglproblemer

: 05 apr 2008 16:07
af aastrup
helt klart men man skal bare huske os se på omkostingerne for mange gange er man dækket af sin indbosforsikring som man jo betaler for aligevel mange er bare ikke klar over at de dækker men man kan sagtens tilbyde en men hvis man ser på prisen vil den nok blive bekostlig en elektronig forsikring koster jo i retning af min. 1000 1500 kr. for et fjernsyn mvh.aastrup

Re: KL 15. Sneglproblemer

: 05 apr 2008 16:12
af levi
Jeg er helt enig - vil heller ikke selv købe en ekstra forsikring - men hvis der vitterligt er nogen der vil (Hvilket noget kunne tyde på) - ja så vil vi gerne arbejde på at få denne mulighed implementeret i vores service :0)

Re: KL 15. Sneglproblemer

: 05 apr 2008 20:00
af Servteqh
levi skrev:Personligt vil jeg ikke selv købe disse forsikringer, det gør jeg heller ikke når jeg køber elektronik - men hvis andre vil, så bør vi som den største forhandler af stokerfyr i DK også kunne tilbyde valgmuligheden.
Er i de største pga. antal afdelinger. Eller er det fordi i sælger flest stokerfyr i hele Danmark på års-basis....???