Side 3 af 8

Re: KL 15. Sneglproblemer

: 30 mar 2008 22:21
af Servteqh
Mine valg......!!!???????

Hvis vi skal holde tonen, så blev der vidst valgt for mig. (Brug og smid væk)
Ikke af dig. Men andre og mere højt-råbende bonde kræfter.

Re: KL 15. Sneglproblemer

: 30 mar 2008 22:24
af levi
Ulrik - skal vi ikke stoppe her ?

Nu roder du op i noget der slet slet ikke har noget med denne tråd at gøre :0)

Re: KL 15. Sneglproblemer

: 30 mar 2008 22:26
af Servteqh
Det var vidst dig selv der startede ???

Re: KL 15. Sneglproblemer

: 30 mar 2008 22:30
af levi
Nej - jeg refererede til behandling af reklamationer da jeg skrev "valg" - og de "valg" forretningerne har i at udbedre/Behandle sådanne.

Du tog ordet "valg" - og valgte en anden historie, som ikke vedkommer denne tråd.

Slut prut fra mig :0)

Re: KL 15. Sneglproblemer

: 30 mar 2008 22:33
af Servteqh
Gad vide om din kunde blev meget klogere ??

Re: KL 15. Sneglproblemer

: 30 mar 2008 22:40
af MichaelK
Hvis omtalte serviceniveau er generelt for branchen, så må vi jo tage det til efterretning.
Dog synes jeg, at man tydeligt i slagsmaterialet bør gøre opmærksom på serviceniveauet.

Jeg kunne betale en mekaniker for at skifte en del på min bil, eller gøre det selv, det
afhænger af ens evner og arbejdets omfang. Og nu vi er ved biler som eksempel, så
fragtes bilen jo også på værksted, uanset om den kan køre eller ej. Der sendes ingen
mekaniker ud til bilen.

Nu er jeg udmærket klar over, at man ikke lige afmontere sit fyr, og fragter det til
reperation. Men problemstillingen er jo den samme.


Mvh.

Re: KL 15. Sneglproblemer

: 30 mar 2008 22:41
af levi
Servteqh skrev:Gad vide om din kunde blev meget klogere ??
Som sagt - jeg har ikke personligt snakket med ham - så det kan jeg ikke svare på, men det håber jeg da :0)

Ellers bliver han det ihvertfald - vi løber ikke fra reklamationer, og dækker naturligvis den ødelagte del på garantien :0)

Re: KL 15. Sneglproblemer

: 30 mar 2008 22:44
af levi
MichaelK skrev:Hvis omtalte serviceniveau er generelt for branchen, så må vi jo tage det til efterretning.
Dog synes jeg, at man tydeligt i slagsmaterialet bør gøre opmærksom på serviceniveauet.

Jeg kunne betale en mekaniker for at skifte en del på min bil, eller gøre det selv, det
afhænger af ens evner og arbejdets omfang. Og nu vi er ved biler som eksempel, så
fragtes bilen jo også på værksted, uanset om den kan køre eller ej. Der sendes ingen
mekaniker ud til bilen.

Nu er jeg udmærket klar over, at man ikke lige afmontere sit fyr, og fragter det til
reperation. Men problemstillingen er jo den samme.


Mvh.
Hej Michael.

Jeg tror det er en problemstilling alle forretninger kender alt for godt.

Som du selv siger, bilen går i stykker - den skal afleveres på værksted.

Hvis vi var MEGET firkantede kunne vi slynge den samme frase af - men det gør vi ikke på sådan en "lille sag".

Hvis stokeren havde været utæt - så havde jeg sendt en ny, og aftalt med kunden at den gamle var afmonteret og klar til afhentning af fragtmanden. - Ergo - kunden skal ikke selv aflevere fyret, han skal blot afmontere det - så får han et nyt, og fragtmanden henter det defekte.

I sammenligning med andre brancher, syntes jeg det er en god service.

Re: KL 15. Sneglproblemer

: 30 mar 2008 22:52
af levi
Hvad hvis du køber en vandhane der drypper - forventer kunden så også en servicemontør der kommer og udbedrer skaden ?

Jeg gad godt se damixa sende en vvs-mand ud for at reparere en vandhane på garanti.

Vi kan blive ved og ved og ved - reklamationer er træls for alle, både kunden og forretningen - men der er desværre grænser for hvad "service" indebærer, og sådan er det i alle forretninger.

Vi forsøger i det mindste at gøre det så godt som overhovedet muligt - det er desværre ikke alle der mener det er nok, men der findes ikke en eneste forretning i DK der udelukkende har tilfredse kunder - der er nogen der forventer mere end muligt er - og når man så oplyser om garantien, ja så er kunden utilfreds fordi det ikke var hvad han forventede.

Alle forretninger kender til denne historie - hvis man søger på nettet er der decideret forums hvor frustredede ekspedienter klager deres nød når kunder sviner dem til pga. de ikke kan leve op til forventningerne.

Re: KL 15. Sneglproblemer

: 31 mar 2008 09:13
af Klaus
Sikke en hvepserede jeg fik fingrene i :lol:
Jeg troede egentlig de storre maerker og dyrere anlaeg havde samme service som Liagro&Benekov!
Men det er aabenbart ikke tilfaeldet !
Jeg koebte en Benekov pga jeg vidste at gik den i stykker indefor de 2 aars fuld garanti, bliver den lavet paa stedet. bla blev en skaev justeret laage justeret ub.
Andre defekter bliver da ogsaa fixet.
Det er da service og garanti 8)

Og saa skal vi vidst have kammertonen frem igen.