Kl 2 15kw

Spørgsmål vedr. KL samt det tilbehør der laves til KL Stokerfyr
AndreasT
Stoker I
Stoker I
9
Indlæg: 22
Tilmeldt: 12 dec 2014 20:11

Kl 2 15kw

Indlæg af AndreasT »

Okay. Den er godt ikke flad. Men går ud fra det er det samme.. så er det tryk ekspansion jeg har..

levi

Kl 2 15kw

Indlæg af levi »

AndreasT skrev:Okay. Den er godt ikke flad. Men går ud fra det er det samme.. så er det tryk ekspansion jeg har..
Fint, så er placeringen af komponenterne underordnet, kan du fortælle hvorfor du mener det er lavet forkert ?
AndreasT
Stoker I
Stoker I
9
Indlæg: 22
Tilmeldt: 12 dec 2014 20:11

Kl 2 15kw

Indlæg af AndreasT »

Har fået fortalt udefra at det er lavet forkert. Blandt andet at gulvvarme og radiatorer ikke må køre på det samme. Og jeg kan ikke få varme i mine radiatore på 1 sal. Har udluftet system 20-25 gange over de sidste par dage, og får så varme i dem. Men det holder kun en dags tid. Derudover har jeg styring til varmt brugsvand på fyret men den har ingen effekt, uanset hvad den bliver sat til. Så vvb kører også over det samme som alt det andet.
Tom_AT
Stoker XVIII
Stoker XVIII
14
Indlæg: 4113
Tilmeldt: 20 nov 2009 17:09
Mit fyr: Blacksmith Combi Classic 18 / Atmos DC25
Areal: 182
Brændsel: Piller, Flis og brænde
Fremviser gerne i postnummer: 8830
Geografisk sted: Kvorning, midt mellem Randers og Viborg.
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 47 gange

Kl 2 15kw

Indlæg af Tom_AT »

Noget kunne tyde på at din pumpe trækker falsk luft med rundt i dine radiatorer på 1. salen. Det har jeg selv haft store problemer med, indtil jeg flyttede cirkulationspumpen over på fremløbet.
levi

Kl 2 15kw

Indlæg af levi »

AndreasT skrev:Har fået fortalt udefra at det er lavet forkert. Blandt andet at gulvvarme og radiatorer ikke må køre på det samme. Og jeg kan ikke få varme i mine radiatore på 1 sal. Har udluftet system 20-25 gange over de sidste par dage, og får så varme i dem. Men det holder kun en dags tid. Derudover har jeg styring til varmt brugsvand på fyret men den har ingen effekt, uanset hvad den bliver sat til. Så vvb kører også over det samme som alt det andet.
Kan du tage nogle billeder af systemet ?

AndreasT
Stoker I
Stoker I
9
Indlæg: 22
Tilmeldt: 12 dec 2014 20:11

Kl 2 15kw

Indlæg af AndreasT »

Har prøvet at ligge billeder op. Men det vil ikke rigtig
levi

Kl 2 15kw

Indlæg af levi »

AndreasT skrev:Har prøvet at ligge billeder op. Men det vil ikke rigtig
Du skal være velkommen til at maile dem til mig, så kan jeg kigge på det på mandag :great:
AndreasT
Stoker I
Stoker I
9
Indlæg: 22
Tilmeldt: 12 dec 2014 20:11

Kl 2 15kw

Indlæg af AndreasT »

Hvor meget vil du have billeder af så?
levi

Kl 2 15kw

Indlæg af levi »

AndreasT skrev:Hvor meget vil du have billeder af så?
Jo flere jo bedre.... Installation ved fyr og varmtvandsbeholder og installation ved fordeler til gulvvarme/radiatorer :great:
AndreasT
Stoker I
Stoker I
9
Indlæg: 22
Tilmeldt: 12 dec 2014 20:11

Kl 2 15kw

Indlæg af AndreasT »

Kan se at du bor på Sjælland. Var det muligt at lokke dig forbi☺

Besvar