Har du lyst til at støtte Stoker Pro? Læs mere her: Støt Stoker Pro Forum

hvad skal jeg vælge

Spørgsmål vedr. KL samt det tilbehør der laves til KL Stokerfyr
Brugeravatar
BWJ
Stoker XVII
Stoker XVII
Indlæg: 3382
Tilmeldt: 05 jan 2011 20:03
Areal: 155
Brændsel: VP/ solvarme/ Solcelleanlæg 6460Wp
Dagligt forbrug: 0
Årligt forbrug: 0
Givet likes: 200 gange
Modtaget likes: 238 gange

hvad skal jeg vælge

Indlæg af BWJ » 10 feb 2012 20:12

CRHansen » 10 Feb 2012, 20:08 skrev:af BWJ » i går 21:53

Kender du noget til Michael´s boligs tilstand ??, har du læst hvad jeg skrev, det var vist noget med solceller og strøm, og så er strømmen jo ikke det største issue, - jeg gør lige opmærksom på at mit indlæg ikke var en påbud, men én ide.
Fornemmer at varmepumper ikke er i dit program endnu


Jeg syntes du er helt ved siden af for du kender jo heller ikke mere til hans boligs tilstand end levi gør. Men du kommer med en masse forslag som ikke har noget med en KL stoker at gøre, og hvis det bare er fordi du keder dig kunne du jo starte din egen "tråd"
swoon.gif
Hvorfor gøre det enkelt, når man med en smule omhu, kan gøre det hamrende indviklet.


levi

hvad skal jeg vælge

Indlæg af levi » 10 feb 2012 21:48

BWJ » 10 Feb 2012, 14:41 skrev:Joe joe Levi, men kunne du ikke, indtil jeg bliver klogere, :lol: ringe rundt til de forskellige elselskaber Dong, Seas mfl. og fortælle dem, at alle de kunder de har haft der før havde elvarme, og konverterede til varmepumper på anbefaling af førnævnte selskaber, for at spare energi og få et bedre indeklima, - at det simpelthen ikke fungerer fordi du ved langt bedre :lol: :lol: :lol:
Glæder mig til at høre hvad du når frem til. :oops: :lol:
Pædagogisk rækkevidde..... er du ikke inde for... :shock:

Imponerende....

Besvar