Har du lyst til at støtte Stoker Pro? Læs mere her: Støt Stoker Pro Forum

derfor dur KL stoker ikke

Spørgsmål vedr. KL samt det tilbehør der laves til KL Stokerfyr
Besvar
Tom_AT
Stoker XVIII
Stoker XVIII
Indlæg: 4113
Tilmeldt: 20 nov 2009 17:09
Mit fyr: Blacksmith Combi Classic 18 / Atmos DC25
Areal: 182
Brændsel: Piller, Flis og brænde
Fremviser gerne i postnummer: 8830
Geografisk sted: Kvorning, midt mellem Randers og Viborg.
Givet likes: 2 gange
Modtaget likes: 47 gange

derfor dur KL stoker ikke

Indlæg af Tom_AT » 06 jan 2012 22:02

Hvorfor overhovedet denne diskussion om hvorvidt det er godt eller skidt at VVS-eksperten kigger med. Er der nogen af os der kan forhindre dem i det? Næppe.


Brugeravatar
Bigfoot
Stoker XIX
Stoker XIX
Indlæg: 5100
Tilmeldt: 06 sep 2010 10:21
Mit fyr: Clivet 8,3kw luft-vand
Areal: 116
Brændsel: ren el
Fremviser gerne i postnummer: 6818
Geografisk sted: Årre/Varde
Givet likes: 9 gange
Modtaget likes: 200 gange

derfor dur KL stoker ikke

Indlæg af Bigfoot » 06 jan 2012 22:43

Tom_AT » 06 Jan 2012, 22:02 skrev:Hvorfor overhovedet denne diskussion om hvorvidt det er godt eller skidt at VVS-eksperten kigger med. Er der nogen af os der kan forhindre dem i det? Næppe.
ja.... ???? godt spørgsmål :roll:

Men det er da kun godt de gør.... Det er vel en del af en velfungerende markedsundersøgelse at kigge med her.
"omdrejningstal, kølevandstemperatur, og turbotryk, er alt sammen totalt ligegyldige parametre, som man egentlig ikke skal gå så højt op i."
citat Bigfoot, herning pullingarena.

levi

derfor dur KL stoker ikke

Indlæg af levi » 06 jan 2012 22:48

Bigfoot » 06 Jan 2012, 22:43 skrev: ja.... ???? godt spørgsmål :roll:

Men det er da kun godt de gør.... Det er vel en del af en velfungerende markedsundersøgelse at kigge med her.
Det er vel kun godt hvis man gør noget ved det, - det gør man jo ikke, - man kigger bare stiltiende med fra sidelinien istedet for at skride aktivt ind i denne tråd og redde situationen :shock:

Brugeravatar
Bigfoot
Stoker XIX
Stoker XIX
Indlæg: 5100
Tilmeldt: 06 sep 2010 10:21
Mit fyr: Clivet 8,3kw luft-vand
Areal: 116
Brændsel: ren el
Fremviser gerne i postnummer: 6818
Geografisk sted: Årre/Varde
Givet likes: 9 gange
Modtaget likes: 200 gange

derfor dur KL stoker ikke

Indlæg af Bigfoot » 06 jan 2012 22:52

levi » 06 Jan 2012, 22:48 skrev: Det er vel kun godt hvis man gør noget ved det, - det gør man jo ikke, - man kigger bare stiltiende med fra sidelinien istedet for at skride aktivt ind i denne tråd og redde situationen :shock:
jeg sagde velfungerende markedsUNDERSØGELSE... icon_cheesygrin.gif ikke at man gør noget ved det, men man undersøger da tingene... eller noget.
"omdrejningstal, kølevandstemperatur, og turbotryk, er alt sammen totalt ligegyldige parametre, som man egentlig ikke skal gå så højt op i."
citat Bigfoot, herning pullingarena.

Brugeravatar
hestetyv
Stoker IV
Stoker IV
Indlæg: 149
Tilmeldt: 19 dec 2011 12:42
Areal: 136
Brændsel: Naturgas
Fremviser gerne i postnummer: 5672
Geografisk sted: V.Hæsinge
Modtaget likes: 2 gange

derfor dur KL stoker ikke

Indlæg af hestetyv » 07 jan 2012 11:26

Altså jeg vil da bruge mig selv som målestok, jeg er ny bruger her inde, og jeg oprettede netop min bruger for at afsøge markedet, til min situation, hvor jeg leder efter dels viden om pillefyr og dels efter en fornuftig forhandler der kan yde en seriøs og velfungerende support på de produkter der sælges fra butikken.
At læse den her historie om vvs-eksperten, den får mig helt klart til at afvige fra at købe hos vvs-eksperten, og det er på trods af jeg har kigget på deres produkter forinden. Men jeg må da tilstå at siden er fjernet fra mine foretrukne sider på internettet.
Det ville jo klæde vvs-eksperten at udtale sig om deres version af samme sag, med mindre den er identisk med den version der allerede er skrevet her, og det kunne det jo tyde meget på, siden der ikke er nogen reaktion fra dem, selvom der læses med i tråden her.
Jeg vil ikke opfordre andre til at lade være med at handle et bestemt sted, for det er folks helt egen beslutning og deres egen sag, hvor de vælger at smide de surt optjente penge. Jeg kan kun tale på egne vejne, når jeg skriver at jeg ikke vil handle der. I min verden, der er service en parameter der skal være iorden, hvad enten det er et supermarked eller en bilforhandler hvor man har sin handel.
/Claus


Brugeravatar
Smut 25
Stoker XII
Stoker XII
Indlæg: 637
Tilmeldt: 02 jul 2007 18:24
Mit fyr: Scotte 10 kw blackstar 1016bs v7 styring
Areal: 178 dårlig isolering
Brændsel: 6 mm Barlinek..
Fremviser gerne i postnummer: 5450
Årligt forbrug: 7500kg
Geografisk sted: Roerslev Fyn
Modtaget likes: 1 gang

derfor dur KL stoker ikke

Indlæg af Smut 25 » 07 jan 2012 11:41

[quote="hestetyv » 07 Jan 2012, 11:26
Jeg vil ikke opfordre andre til at lade være med at handle et bestemt sted, for det er folks helt egen beslutning og deres egen sag, hvor de vælger at smide de surt optjente penge. Jeg kan kun tale på egne vejne, når jeg skriver at jeg ikke vil handle der. I min verden, der er service en parameter der skal være iorden, hvad enten det er et supermarked eller en bilforhandler hvor man har sin handel.[/quote]

Ja enig det er ligesom eks telefoni nogen hader telia mig for eks.
har haft en rigtig dårlig oplevelse....Andre elsker dem.

jeg føler mig rigtig godt behandlet hos call me andre hadder dem.
Man skal nok selv træffe sin egen beslutning ihvertfald på mange ting
Men når man er ved varmen i huset tog jeg ikke chancen....

Så vil jeg sige det er dejligt og høre at 50% af problemet er løst.

Brugeravatar
jg1
Stoker IV
Stoker IV
Indlæg: 121
Tilmeldt: 02 nov 2011 12:23
Mit fyr: Biomax 16
Areal: 180+100 kursus
Brændsel: piller
Fremviser gerne i postnummer: 4480
Modtaget likes: 1 gang

derfor dur KL stoker ikke

Indlæg af jg1 » 07 jan 2012 11:50

Hej
Nu er det jo IKKE i alle vvs ekspertens butikker man få dårlig behandling, da jeg var nede og se på woody i dvcenter gad man ikke en gang forklare mig hvad for et fyr og hvad det kunne osv osv fik bare en brochure og så kunne jeg selv se på fyret hvis jeg havde lyst, er det god service

Brugeravatar
hestetyv
Stoker IV
Stoker IV
Indlæg: 149
Tilmeldt: 19 dec 2011 12:42
Areal: 136
Brændsel: Naturgas
Fremviser gerne i postnummer: 5672
Geografisk sted: V.Hæsinge
Modtaget likes: 2 gange

derfor dur KL stoker ikke

Indlæg af hestetyv » 07 jan 2012 11:54

Næh, men hvis du har en dårlig oplevelse hos en peugeot forhandler, så vender man næppe tilbage til mærket, hvis det nu viser sig at servicen er dårlig.
Så ikke 10 vilde heste ville kunne trække mig ind i en af vvs-ekspertens butikker, efter den her historie. For tør man tage chancen, og tro på det blot var en enlig svale den her episode ?
Jeg tør i hvert fald ikke.
/Claus

Brugeravatar
jg1
Stoker IV
Stoker IV
Indlæg: 121
Tilmeldt: 02 nov 2011 12:23
Mit fyr: Biomax 16
Areal: 180+100 kursus
Brændsel: piller
Fremviser gerne i postnummer: 4480
Modtaget likes: 1 gang

derfor dur KL stoker ikke

Indlæg af jg1 » 07 jan 2012 11:59

Nej det måske rigtig nok men jeg har fået god service der hvor jeg handler den hedder jo godt nok vvs grossisten men det er jo samme forretnings kæde

Brugeravatar
hestetyv
Stoker IV
Stoker IV
Indlæg: 149
Tilmeldt: 19 dec 2011 12:42
Areal: 136
Brændsel: Naturgas
Fremviser gerne i postnummer: 5672
Geografisk sted: V.Hæsinge
Modtaget likes: 2 gange

derfor dur KL stoker ikke

Indlæg af hestetyv » 07 jan 2012 12:03

Ja som sagt, jeg vil ikke fraråde folk at handle der, jeg taler kun for mig selv :)
Jeg turde som nævnt ikke bare satse på at det var et engangstilfælde, med den mangelfulde service, og der er så mange parametre i hele balladen her, som taler imod at der er tale om en smutter. I min optik udvises der en ligegyldighed for kunderne, og det er sådan noget der får mig til at fravælge en butik.
/Claus


Besvar