KL Stoker til 1 krone!

Spørgsmål vedr. KL samt det tilbehør der laves til KL Stokerfyr
levi

Re: KL Stoker til 1 krone!

Indlæg af levi »

Aussieboy » 30 Mar 2011, 20:14 skrev:ja jeg kunne jo købe et anlæg hos levi for 3300 den ene dag incl silo med mere ;) fandt en gl tråd den ene dag hvor du da snakkede stort om kl'eren levi :)det er fortid.
Hov hov, - bid mærke i at denne tråd bærer præg af humor i verdensklasse :wink:

Der er da forøvrigt ikke en eneste der taler dårligt om KL i denne tråd ? :shock:
Senest rettet af levi 30 mar 2011 20:19, rettet i alt 1 gang.

Aussieboy
Stoker VIII
Stoker VIII
14
Indlæg: 333
Tilmeldt: 03 feb 2010 13:03
Mit fyr: atmos dc 32s, oliefyr backup
Areal: 200
Brændsel: brænde
Geografisk sted: Falster
Har takket: 1 gang
Blevet takket: 4 gange

Re: KL Stoker til 1 krone!

Indlæg af Aussieboy »

hehe. ja ja. men hvad sker der når man bestiller de tastefejl der ?? jeg skrev jo til dig den dag om fejlen, men overvejde da og købe et til den pris selvfølgelig. ;)
ik at jeg manglede men til den pris kunne det nok svare sig at fyre med piller.
levi

Re: KL Stoker til 1 krone!

Indlæg af levi »

Aussieboy » 30 Mar 2011, 20:19 skrev:hehe. ja ja. men hvad sker der når man bestiller de tastefejl der ?? jeg skrev jo til dig den dag om fejlen, men overvejde da og købe et til den pris selvfølgelig. ;)
ik at jeg manglede men til den pris kunne det nok svare sig at fyre med piller.
Hvis man bestiller en vare med en tastefejl pris, - som er ÅBENLYS, - så sker der ikke noget, - købet annuleres.

Hvis man bestiller en vare med en tastefejl pris, - som IKKE er ÅBENLYS, - så har kunden krav på varen til den annoncerede pris, - og han vil vinde sagen hvis han kan dokumentere prisen inden den bliver rettet, - enten vha. en ordrebekræftigelse eller vha. et screenshot.

Jeg kan godt huske du gjorde mig opmærksom på vores fejl i sin tid, - jeg fik det også rettet omgående (Tak for oplysningen dengang).

Alle laver fejl, - men hvis vi lige kigger på dette tilfælde her, - så er det jo ikke fejl, - man har lagt flere varer på nettet uden pris, - eller med en værdi på 1 kr, - og det er ikke fejl, - det er sløseri :lol:

Så må vi godt drille lidt, - men naturligvis i en venlig tone :great:
Aussieboy
Stoker VIII
Stoker VIII
14
Indlæg: 333
Tilmeldt: 03 feb 2010 13:03
Mit fyr: atmos dc 32s, oliefyr backup
Areal: 200
Brændsel: brænde
Geografisk sted: Falster
Har takket: 1 gang
Blevet takket: 4 gange

Re: KL Stoker til 1 krone!

Indlæg af Aussieboy »

jo var også bare nysgerrig, og den service du yder gider man jo hellere ikke snyde dig for så mange penge, man er jo kun mennesker der alle kan taste forkert. har du nogen erfaringer med nilan comfort anlæg søren ?
levi

Re: KL Stoker til 1 krone!

Indlæg af levi »

Aussieboy » 30 Mar 2011, 20:29 skrev:jo var også bare nysgerrig, og den service du yder gider man jo hellere ikke snyde dig for så mange penge, man er jo kun mennesker der alle kan taste forkert. har du nogen erfaringer med nilan comfort anlæg søren ?
Lidt offtopic, - men nej desværre Nilan har aldrig været et produkt jeg har haft ret meget berøringsflade med, - men jeg kender en der ved ALT om NILAN.

Hvis du har spørgsmål etc. om NILAN, - så dump mig en mail, - så skal jeg sende den videre i systemet :great:

Brugeravatar
Havmand
Stoker XVI
Stoker XVI
14
Indlæg: 2315
Tilmeldt: 17 mar 2010 21:08
Mit fyr: Atmos DC25 samt Scotte v.10 comfort 10KW
Areal: 190
Brændsel: Blandet træ og piller
Fremviser gerne i postnummer: 4700
Dagligt forbrug: 30 kg
Geografisk sted: Næstved, Sydsjælland
Blevet takket: 2 gange

KL Stoker til 1 krone!

Indlæg af Havmand »

Skræmmende, har lige været på Energihuset.de... Stadig kl2 til kun 1 kr.
SLØS - Ellers mener de virkelig det med lavpris :)
Bo Sarup-Havmand
Mit interface
Min Stokerlog

Besvar