Jeg vil gøre som Ulrik skriver - skriv til mig hvis man ikke er tilfreds med opstartsbesøgene.
Jeg har snakket med fyrteknik.dk - og de forsøger alt det de kan at tilfredsstille vores kunder - det er naturligvis svært da der pt. sælges rigtig mange stokere på landsplan - og da fyrteknik ca. besøger 60 procent af disse kunder, kan man nok regne ud at fyrteknik.dk har pænt travlt.
Udover servicebesøgene udfører fyrteknik.dk også opgraderinger, service på gamle anlæg osv osv.
Derfor bedes alle utilfredse kunder venligst skrive en mail til mig på
soeren@vvs-eksperten.dk så skal jeg med kunden, og fyrteknik.dk undersøge hver enkelt sag ved først kommende lejlighed - vi ønsker sammen med fyrteknik.dk at yde så god en service som overhovedet muligt, og jeg vil gerne understrege at vores service - eller fyrteknik.dk`s service aldrig har været til hensigt at få utilfredse kunder pga. ventetid.