Jeg er virkelig bange for at der i grunden ikke er ret mange der 100% ærligt og oprigtigt ved, hvordan disse nye regler skal tolkes.
Der er mange i branchen, der er meget ivrige for at overfortolke reglerne, som altid, for at opnå et ekstra salg.
Jeg har fisket meget rundt i det sidste års tid, og jeg får forskelligt svar fra enhver jeg spørger til råds. Ganske som med aktieguruer!!
Formentlig ender det med at jeg blæser på alle dommedagsprofeter og gør, hvad jeg finder fornuftigt, når jeg kommer så vidt, og så tager den derfra. Hvad er straffen og kan man blive henrettet for at lave en fornuftig installation? Men ting tager tid og koster penge.
Situationen minder meget om den man har med gamle biler. Kommer man til synsmanden, der er paragrafrytter kan enhver >5 år gamle bil aldrig synes, men kommer man til den fornuftige, pragmatiske synsmand kan den 100 år gamle bil godt synes.
Det er i dag en svøbe, at der er så mange, der, ekspertagtigt, udtaler sig om ting, hvor de selv har en eller anden skjult dagsorden. Det er fa'me ikke til at skille snot og skæg ad i mange tilfælde.