Har du lyst til at støtte Stoker Pro? Læs mere her: Støt Stoker Pro Forum

hvor mange goliath ejere er der

Spørgsmål vedr. Goliath samt det tilbehør der laves til Goliath Stokerfyr
Besvar
Brugeravatar
Expendable
Stoker III
Stoker III
Indlæg: 92
Tilmeldt: 31 aug 2014 10:30
Mit fyr: RTB 10 kW
Areal: 141 m2
Brændsel: 6 mm German Pellets
Fremviser gerne i postnummer: 8350
Dagligt forbrug: Svingende
Årligt forbrug: 4 tons
Geografisk sted: Hundslund, Odder
Givet likes: 27 gange
Modtaget likes: 2 gange

Re: hvor mange goliath ejere er der

Indlæg af Expendable » 13 feb 2017 08:01

Flammen skrev:huset er så vidt jeg husker på 96m2 velisoleret. så er 18kw anlæg lige til den stive side.
der er godtnok en 700l. akkutank på, med brugsvandsspiral til varm vand. det skidt skal også varmes op hver 2. dag om sommeren, så han kan få vasket boll....
springsplitten mellem gear og stokersnegl er ændret til en M8 maskinbolt i kvall. 10,9
den sidste vinding på stokersnegl er næsten slidt/brændt væk, og resten af sneglen er slidt konisk
den stakkels ejer havde først på ugen købt 8 sækker pille ved den lokale købmand, men havde ikke set at det var 6mm. den slidte stokersnegl kan slet ikke skubbe de små piller langt nok op i pibehoved. så bålet ligger for lavt og brænder ud.
Jeg skiftede mit Goliath ud for nogle mdr. siden, og har derfor lidt reservedele til banditten... Heriblandt en næsten ny snegl jeg gerne vil sælge billigt (nypris er ca. 1000,- hos VVS-Eksperten). Du kan forelægge idéen for ham, og evt. smide mig en PB herinde. Jeg sælger gerne alle mine reservedele til en favorabel pris, to help a Brother out... Jeg har en snegl, en del gearsplitter, samt ny og ubrugt kondensator til både blæser og motor/gear.


JollyJhocar
Stoker I
Stoker I
Indlæg: 5
Tilmeldt: 10 okt 2012 21:56
Mit fyr: Goliath 25
Areal: 300
Brændsel: 8 mm træpiller (Stampemøllen)
Årligt forbrug: 8
Geografisk sted: Fyn
Modtaget likes: 1 gang

Re: hvor mange goliath ejere er der

Indlæg af JollyJhocar » 05 jan 2021 19:13

Hej igen...


Her yderligere 4 år senere, MÅ jeg sgu da nu være den eneste tilbageværende med en Goliath .... :lol: icon_cheesygrin.gif


Jesper (BeanFan)

Christoffer k
Stoker I
Stoker I
Indlæg: 1
Tilmeldt: 04 nov 2021 18:48
Modtaget likes: 1 gang

Re: hvor mange goliath ejere er der

Indlæg af Christoffer k » 04 nov 2021 18:54

Stadig lykkelig ejer 😀på År 13


Besvar