Har du lyst til at støtte Stoker Pro? Læs mere her: Støt Stoker Pro Forum

pillepresser

Her kan du indsætte en annonce hvis du ønsker at sælge noget
Forumregler
Dette er salgsstedet for private.
Her kan du sælge alt hvad du lyster.
"Ingen debat i dette forum" "Spørg kun om relevante ting omkring varen som er til salg"
Når varen er solgt, skriver du dette i emnet samt låser det!
Besvar
munch
Stoker I
Stoker I
Indlæg: 12
Tilmeldt: 18 maj 2010 13:10

pillepresser

Indlæg af munch » 05 jul 2010 07:38

nu har du muligheden for virkelig at gøre en god handel jeg udbyder her med min Pillepresser tilsalg for den lille sum af 16.000 kr. den har kun lavet 15 kg. og det er nogle gode piller den laver så bruger du mange træpiller eller er i en flok naboer som kan finde udaf at købe denne maskine sammen har i en god mulighed for at spare mange penge på træpiller
lidt data:
maskinen har en 7,5 Kw el motor
den skulle kunne lave omkring 150-250 kg. færdige piller i timen ( dette afhænger hvad matriale man bruger )
den køre som den skal og der følger matricer med til den så man både kan lave 6 og 8 mm piller
den kan presse mange forskællige ting ( savsmuld-halm-og jeg har også prøver at komme lidt heste møg i maskinen og det var ganske udemærket piller som der kom ud af dette forsøg )

men har denne maskine fanget din intr. kan du ringer på 40281055 og så kan vi snakke om det

mvh. Joachim


Brugeravatar
leo-pol
Stoker XII
Stoker XII
Indlæg: 780
Tilmeldt: 25 nov 2008 22:56
Mit fyr: KSM 275-18
Areal: 140m2 + div 200m2
Brændsel: stokerføde.... men 80%fastbrændsel
Dagligt forbrug: 1½ hjulbør
Årligt forbrug: ???
Geografisk sted: 4673 rødvig stevns sjælland
Givet likes: 11 gange
Modtaget likes: 8 gange

Re: pillepresser

Indlæg af leo-pol » 05 jul 2010 21:43

hey der. Hvor i verden står vidunderet. Hvad er grunden til at du vil sælge den efter kun 15kg piller. Har du ikke nogle billeder. Mvh leo-pol

munch
Stoker I
Stoker I
Indlæg: 12
Tilmeldt: 18 maj 2010 13:10

Re: pillepresser

Indlæg af munch » 05 jul 2010 21:59

den står i en by somheder Oure
det er fordi jeg er 18 år óg jeg skal starte på grundforløb her d. 8 aug. og så har jeg ikke tid til at lege mere med den
jo jeg har nogle billeder men jeg er ikke en haj til dette forum men du kan lige sende din mail og så sender jeg nogle billeder

Brugeravatar
leo-pol
Stoker XII
Stoker XII
Indlæg: 780
Tilmeldt: 25 nov 2008 22:56
Mit fyr: KSM 275-18
Areal: 140m2 + div 200m2
Brændsel: stokerføde.... men 80%fastbrændsel
Dagligt forbrug: 1½ hjulbør
Årligt forbrug: ???
Geografisk sted: 4673 rødvig stevns sjælland
Givet likes: 11 gange
Modtaget likes: 8 gange

Re: pillepresser

Indlæg af leo-pol » 08 jul 2010 00:16

arre.... kommer ikke lige så tit forbi fyn....
men du må meget gerne sende et par pic.... går ud fra at det er den du har linket til i det andet indlæg.....???
jeg skal lige gå og fun-der lidt.... så kan det sku godt være at jeg kunne finde på at komme forbi....
men med de 15kg du har kørt med den... var det da lidt mange penge at indvister hvis du ikke skal bruge den....???
men sand mig lige en mail med et par pic og lidt alder på den.... den må jo næsten være ny....???.
mvh leo-pol.... mail tikkahansen@hotmail.com

bolværk
Stoker I
Stoker I
Indlæg: 15
Tilmeldt: 26 mar 2011 00:47

Re: pillepresser

Indlæg af bolværk » 26 mar 2011 00:58

og blev den solgt?


Besvar