Har du lyst til at støtte Stoker Pro? Læs mere her: Støt Stoker Pro Forum

Billige piller fra 205 Euro pr ton inkl moms

Her kan du indsætte en annonce hvis du ønsker at sælge noget
Forumregler
Dette er salgsstedet for private.
Her kan du sælge alt hvad du lyster.
"Ingen debat i dette forum" "Spørg kun om relevante ting omkring varen som er til salg"
Når varen er solgt, skriver du dette i emnet samt låser det!
Besvar
AndersHR
Stoker I
Stoker I
Indlæg: 6
Tilmeldt: 03 apr 2010 22:32

Billige piller fra 205 Euro pr ton inkl moms

Indlæg af AndersHR » 05 apr 2010 15:27

Jeg har fået et tilbud fra en bekendt i Letland om at få træpiller hjem derfra.

Det kræver at jeg bestiller et helt læs af gangen, dvs. 24 paller af 960kg i 16kg poser.

I Jylland vil prisen være 205 euro pr ton, dvs. 196,80 euro pr palle, inkl moms afhentet et sted i Jylland, nok oppe omkring Aalestrup, 9620.

På Sjælland vil prisen være 225 euro pr ton, dvs. 216 euro pr palle inkl moms afhentet i Sorø, 4180, grunden til det er dyrere på Sjælland er broen...

Jeg kan ikke bruge 24 paller selv, men tænkte at hvis der er nogen der er interesseret kunne vi måske samle nok til at få kørt et læs til Jylland og et læs Sjælland.

Hvis i er interesseret kan i svare her, sende en privat besked eller en mail på anders_ring@hotmail.com

Jeg vil prøve at se om jeg kan finde ud af at få det kørt ud med et fragtfirma, hhv. i Jylland og på Sjælland, og skriver det herinde ligeså snart jeg ved det.

Jeg bestiller først når jeg har fået afsat et helt læs til en landsdel...


Jens
Stoker XV
Stoker XV
Indlæg: 1078
Tilmeldt: 15 jan 2007 23:26
Mit fyr: MGM 15 Comfort + Passat Atmos m. akku.
Areal: 275
Brændsel: Træpiller + brænde i Atmos'en
Dagligt forbrug: ?
Årligt forbrug: 6 t + brænde
Geografisk sted: Sydvestjylland
Givet likes: 75 gange
Modtaget likes: 60 gange

Re: Billige piller fra 205 Euro pr ton inkl moms

Indlæg af Jens » 05 apr 2010 17:06

Ikke for at være lyseslukker, men 1526,- plus fragt er i min verden en for høj pris for ukendte lettiske piller.
Kan se i reklamebanner øverst på siden, at Energi7.dk har Lava pellets til 1492,- plus fragt og Barlinek til 1565,- plus fragt.
Jeg kender kun Barlinek af de to, men dem er jeg også meget tilfredse med, - så hvis jeg skal gøres interesseret i ukendte pillemærker, så skal der være en stor besparelse at hente.

Problemet er jo også, hvis det er noget l... at fyre med, så er der næppe de store muligheder for reklamationer, når de købes på denne måde.
Pillerne kan selvfølgelig også være top dollar, men tror det er svært at få folk til at satse flere tusinde kroner på nogle paller ukendte piller uden reklamationsret.
Mvh Jens

Hvis du ikke ændre kurs, - så risikere du at ende der, hvor du er på vej hen !

AndersHR
Stoker I
Stoker I
Indlæg: 6
Tilmeldt: 03 apr 2010 22:32

Re: Billige piller fra 205 Euro pr ton inkl moms

Indlæg af AndersHR » 07 apr 2010 11:43

Data er som følger:

8 mm Bio-træpiller i 16 kg sække på paller á 960 kg. Brændværdi 4,8 kwh/kg. Aske 0,4-0,5. Vand 6-8 %.


Besvar