Har du lyst til at støtte Stoker Pro? Læs mere her: Støt Stoker Pro Forum

Twin Heat M20i OG Blacksmith classic combi

Her kan du indsætte en annonce hvis du ønsker at sælge noget
Forumregler
Dette er salgsstedet for private.
Her kan du sælge alt hvad du lyster.
"Ingen debat i dette forum" "Spørg kun om relevante ting omkring varen som er til salg"
Når varen er solgt, skriver du dette i emnet samt låser det!
Besvar
Brugeravatar
Bagger
Stoker X
Stoker X
Indlæg: 472
Tilmeldt: 12 jan 2007 01:18
Mit fyr: MGM Comfort 15
Areal: 170 + 75kvm værksted
Dagligt forbrug: Ukendt
Årligt forbrug: Ukendt
Modtaget likes: 6 gange

Twin Heat M20i OG Blacksmith classic combi

Indlæg af Bagger » 11 jun 2018 23:33

Har to velfungerende anlæg som skal afhændes. Der er tale om rigtige stokere der kan tage lidt af hvert.

Twin Heat fakta: Velfungerende omend aldrende (2001), Der er monteret omrører i tank. Iltstyring er den ligeledes født med.

Blacksmith fakta: Velfungerende, men trænger til nye pakninger i magasin. Sammenbygget enhed med Alcon 6 kedel. Den er født med iltstyring.

Begge kedler kan håndfyres med træ samtidig med stokerfyring.

Begge anlæg er uden prøvningsattest efter klasse 5, hvorfor de ikke kan godkendes til opsætning andet sted, men de kan anvendes til "reservedele". Alternativt tag en snak med din fejer, det er i sidste ende ham/hende der skal godkende.

De kan sælges som samlede anlæg eller som løsdele.

Hvad skal de koste? :wink:


Brugeravatar
Bagger
Stoker X
Stoker X
Indlæg: 472
Tilmeldt: 12 jan 2007 01:18
Mit fyr: MGM Comfort 15
Areal: 170 + 75kvm værksted
Dagligt forbrug: Ukendt
Årligt forbrug: Ukendt
Modtaget likes: 6 gange

Re: Twin Heat M20i OG Blacksmith classic combi

Indlæg af Bagger » 19 jun 2018 12:07

OPDATERING.

Stokerne sælges nu i løse dele og der er følgende stumper til salg:

1: Komplet omrører til Twin Heat M20. Denne er komplet med omrører, lejebukke, tandhjul, kæde og opstrammere. Der medfølger også adapter til hovedsnegl, således at den kan monteres på en der er født uden omrører. PRIS: 500kr.

2: Gearmotor til Twin Heat. 3 faset motor med gear. Trækker både fødesnegl og omrører. PRIS: 500kr.

3: Komplet styring med ilt. Styring inklusiv ledningsnet, lambdasonde og lågekontakt, dette medfører at du kan ombygge dit gamle fyr til ny styring med måling af restindhold af ilt efter forbrændingen. PRIS: 500kr.

4: ALCON 6 kedel. Fin kedel uden defekter sælges. Har primært fyret med træpiller og smuld. Der er stokertilgang i højre side (set forfra). PRIS: 750kr.

5: Brænderhoved. Twin Heat M20i brænderhoved i fin stand. Vandkølet. PRIS: 500kr.

6: Diverse blæsere, gearmotorer, snegle, styringer mv. haves også. Hvis du mangler noget så skriv, så skal jeg se om jeg kan finde det.

Besvar