Har du lyst til at støtte Stoker Pro? Læs mere her: Støt Stoker Pro Forum

ny & ubrugt NBE V7 sælges eventuelt

Her kan du indsætte en annonce hvis du ønsker at sælge noget
Forumregler
Dette er salgsstedet for private.
Her kan du sælge alt hvad du lyster.
"Ingen debat i dette forum" "Spørg kun om relevante ting omkring varen som er til salg"
Når varen er solgt, skriver du dette i emnet samt låser det!
dannidines

ny & ubrugt NBE V7 sælges eventuelt

Indlæg af dannidines » 07 jan 2015 11:18

BUMP :-)

stadig i spil :-)


Brugeravatar
John Skov Jensen
Redaktør
Redaktør
Indlæg: 5003
Tilmeldt: 02 maj 2009 20:40
Mit fyr: Atmos DC40GD
Areal: sammenlagt 350 m2
Brændsel: Bøg
Fremviser gerne i postnummer: 8370
Geografisk sted: Ødum, 8370 Hadsten
Modtaget likes: 440 gange

ny & ubrugt NBE V7 sælges eventuelt

Indlæg af John Skov Jensen » 07 jan 2015 13:00

Ja, men en mystisk salgs annonce uden en egentlig pris

Så hvad skal den koste i ren handel?

knaldhatte
Stoker VII
Stoker VII
Indlæg: 281
Tilmeldt: 07 dec 2011 19:26
Mit fyr: Scotte mini 10kw
Areal: 170
Brændsel: German Pillets
Fremviser gerne i postnummer: 7000
Dagligt forbrug: !
Årligt forbrug: !
Geografisk sted: Fredericia

ny & ubrugt NBE V7 sælges eventuelt

Indlæg af knaldhatte » 07 jan 2015 14:43

Sælger syntes ikke 1700kr er nok til at sælge den. En ny koster 2700kr. DVS. det er en sælger, som faktisk ikke vil af med den, med mindre han får så tæt på 2700kr at han kan købe en helt ny, hvis den gamle springer i luften. Altså en som der bare opretter en salgs annonce og bliver ved med sige, det ikke er en høj nok pris. det er også det vi andre kalder for u seriøse salgs-annoncer. En salgs annonce hvor man kender ny prisen og hvad brugtMarksprisen er, så kan man GODT sætte en fast mindste pris som den bliver solgt for.

Kender man ikke brugtMarksprisen fordi der kun er solgt få. Så er den gyldne håndregel, lige så snart varen har forladt butikken ryger 1/3 af værdien 2700*,66 = 1782kr (jo kortere til garanti udløber falder prisen mere)
det kan selvfølgelig ikke bruges til ting som smykker, guld, eller gammelt ragelse som kun stiger pga. samlerværdi. Men vi snakker om elektronik som KUN går en vej med brugt prisen, og det er lodret ned, for det har kun en vis levetid.

dannidines

ny & ubrugt NBE V7 sælges eventuelt

Indlæg af dannidines » 07 jan 2015 14:52

Hejsa de herre,

Ja undskyld jeg ikke satte en pris på, men kendte ikke prisen da jeg skød den til salg og som alle andre vil jeg jo gerne ha en god handel uden at snyde nogen :) 1700 var for lidt og prisen for en ny er faldet (og bliver ved med det kan jeg se).. Hvilket slukker drømmen om +2000kr, men er budt 1900kr, så den ryger nok den vej :)

Hygge


Besvar