V/S: Bio18 reserve dele

Her kan du indsætte en annonce hvis du ønsker at sælge noget
Forumregler
Dette er salgsstedet for private.
Her kan du sælge alt hvad du lyster.
"Ingen debat i dette forum" "Spørg kun om relevante ting omkring varen som er til salg"
Når varen er solgt, skriver du dette i emnet samt låser det!
Låst
pendec

V/S: Bio18 reserve dele

Indlæg af pendec »

Min sidste annonce her, den hang i 2 år før det blev solgt 8) så jeg syntes lige så godt jeg kunne starte på at forsøge at sælge overskydende dele som bliver til overs fra min Bio18 når den nu ikke kan sælges til opstilling igen.

Der er tale om;

- nederste røgvender til en viadrus22 kedel (original fra vvs-eksperten , købt for få måneder siden)
- pillebrænder Bio18 (sider på lågen så den følger med) (som er nedfaldsrør+låge med nedfaldsskakten+blæser(ny))
- Herd (haves original + stål versionen fra JP)
- Snegl+motor (2 meters længde, lille smule bøjet vinkel i top ved motor)
- bio18 Styring + følere, kører med firmware fra nh bioservice)
- udvendige låg med isoleringen til en viadrus22 kedel.

Noget som nogen kan have interesse i om nogen måneder, når denne sæson er slut og bio18 er pillet ned herhjemme?
De kan selvf. afhentes her på lolland eller det meste kan sendes for en porto merpris oveni (undtaget snegl+motor som er over 120cm og koster knaster at sende som volumepakke)

Så der kan foretages reservation + deposition betaling af dele nu, og så leverer jeg når den er fri for brug.

pendec

V/S: Bio18 reserve dele

Indlæg af pendec »

nå,
må hellere tilføje nogle forventet mindste priser, hvis der skulle blive flere om buddet. nypriserne, som fundet på nettet, i ()

400kr(810) - nederste røgvender til en viadrus22 kedel (original fra vvs-eksperten , købt for få måneder siden)
1500kr(ukendt) - pillenedfaldshus til Bio18 (den som sidder på lågen, så den følger med) (som er nedfaldsrør+låge med nedfaldsskakten+blæser(ny))
500kr(1680) - Herd (haves original + stål versionen fra JP)
1000kr(3600) - Snegl+motor (2 meters længde, lille smule bøjet vinkel i top ved motor) (skal afhentes)
1800kr(4400) - bio18 Styring + (KT føler,RT føler,eltænder) kører med firmware fra nh bioservice
400kr(ukendt) - udvendige låg med isoleringen til en viadrus22 kedel.

porto er 78kr for det som kan sendes ( ikke snegl )

Igen, dele leveres først når den er afmonteret.
Låst