Har du lyst til at støtte Stoker Pro? Læs mere her: Støt Stoker Pro Forum

Aps sælges

Her kan du indsætte en annonce hvis du ønsker at sælge noget
Forumregler
Dette er salgsstedet for private.
Her kan du sælge alt hvad du lyster.
"Ingen debat i dette forum" "Spørg kun om relevante ting omkring varen som er til salg"
Når varen er solgt, skriver du dette i emnet samt låser det!
nemocharley

Aps sælges

Indlæg af nemocharley » 30 dec 2013 19:12

Jeg har skiftet spor i livet og sælger derfor mit Anpartsselskab. Da det drejer sig om følsomme oplysninger, kan jeg ikke oplyse forhold om selskabet i et offentligt forum.

Seriøse købere skal have følgende i baghovedet ved henvendelse. Det er altid en god idé at alliere sig med en revisor eller en advokat inden man overtager en anden persons Aps. Alle informationer skal behandles fortroligt, man har faktisk tavshedspligt og det er strafbart at bryde denne.

Selskabet sælges til 20000 danske kroner (det koster 80000 at etablere et nyt Aps).

Send en pb eller skriv her på tråden, hvis du står overfor at skulle etablere et Aps.


Landlyst
Stoker XVIII
Stoker XVIII
Indlæg: 4479
Tilmeldt: 13 okt 2009 22:03
Mit fyr: Scotte 16kW V. 10, Blackstar semirens
Areal: 200kvm+ 60kvm
Brændsel: Træpiller
Fremviser gerne i postnummer: 8830
Dagligt forbrug: 30,8
Årligt forbrug: 6 tons
Geografisk sted: 8830 Tjele
Givet likes: 22 gange
Modtaget likes: 12 gange

Aps sælges

Indlæg af Landlyst » 30 dec 2013 20:44

hvad en ny måde at lave Nigeria mails på`?? :shock:

nemocharley

Aps sælges

Indlæg af nemocharley » 30 dec 2013 20:53

Hvad snakker du om?!

triumph
Stoker XIX
Stoker XIX
Indlæg: 5479
Tilmeldt: 02 aug 2011 21:08
Mit fyr: 24 kw black star semirens
Areal: 200
Brændsel: piller
Fremviser gerne i postnummer: 4261
Årligt forbrug: 7,2 tons
Geografisk sted: høve - skælskør
Givet likes: 405 gange
Modtaget likes: 423 gange

Aps sælges

Indlæg af triumph » 30 dec 2013 20:56

Det "koster" vel ikke 80.000 at stifte et APS ?
Det er rigtigt at der er et kapital krav på 80.000 ved oprettelsen, men det er jo ikke penge man mister.

Landlyst
Stoker XVIII
Stoker XVIII
Indlæg: 4479
Tilmeldt: 13 okt 2009 22:03
Mit fyr: Scotte 16kW V. 10, Blackstar semirens
Areal: 200kvm+ 60kvm
Brændsel: Træpiller
Fremviser gerne i postnummer: 8830
Dagligt forbrug: 30,8
Årligt forbrug: 6 tons
Geografisk sted: 8830 Tjele
Givet likes: 22 gange
Modtaget likes: 12 gange

Aps sælges

Indlæg af Landlyst » 30 dec 2013 20:58

nemocharley skrev:Hvad snakker du om?!
At jeg da har fået Nigeria mails med næsten samme ordlyd... :shock:

Men er det seriøst? Men det bliver da nok lidt svært at finde købere når du ikke kan fortælle noget om hvad det er for et selvskab? Det ka jo være alt for thaimassage i skagen til en pølsevogn ved christania?


Brugeravatar
BWJ
Stoker XVII
Stoker XVII
Indlæg: 3382
Tilmeldt: 05 jan 2011 20:03
Areal: 155
Brændsel: VP/ solvarme/ Solcelleanlæg 6460Wp
Dagligt forbrug: 0
Årligt forbrug: 0
Givet likes: 200 gange
Modtaget likes: 238 gange

Aps sælges

Indlæg af BWJ » 30 dec 2013 21:08

Stiller du stadig sikkerheden på 80.000,- for de 20.000,- du sælger det for :lol:
Det koster jo som bekendt under 2.000,- at stifte et ApS.
Last edited by 1 on BWJ; edited 30 times in total
Hvorfor gøre det enkelt, når man med en smule omhu, kan gøre det hamrende indviklet.

nemocharley

Aps sælges

Indlæg af nemocharley » 30 dec 2013 21:12

hold nu op -

jeg fortæller da ikke på åbent forum om selskabet - noget sådant sker i fortrolighed mellem de relevante parter - og helt ærligt, at slå mig i hartkorn med svindlere er simpelthen bare for groft Landlyst.

Triumph: Det er penge man skal stille som sikkerhed og som man ikke mister det er korrekt. Men det er penge man skal skaffe under alle omstændigheder.

I er velkomne til at debattere det rimelige i prisforslaget (uden I kender selskabets egentlige forhold), men jeg vil virkelig sætte pris på at i gør det i en anden tråd. Jeg vil kun svare evt. interesserede købere.

Landlyst
Stoker XVIII
Stoker XVIII
Indlæg: 4479
Tilmeldt: 13 okt 2009 22:03
Mit fyr: Scotte 16kW V. 10, Blackstar semirens
Areal: 200kvm+ 60kvm
Brændsel: Træpiller
Fremviser gerne i postnummer: 8830
Dagligt forbrug: 30,8
Årligt forbrug: 6 tons
Geografisk sted: 8830 Tjele
Givet likes: 22 gange
Modtaget likes: 12 gange

Aps sælges

Indlæg af Landlyst » 30 dec 2013 21:22

nemocharley skrev:hold nu op -

jeg fortæller da ikke på åbent forum om selskabet - noget sådant sker i fortrolighed mellem de relevante parter - og helt ærligt, at slå mig i hartkorn med svindlere er simpelthen bare for groft Landlyst.

Triumph: Det er penge man skal stille som sikkerhed og som man ikke mister det er korrekt. Men det er penge man skal skaffe under alle omstændigheder.

I er velkomne til at debattere det rimelige i prisforslaget (uden I kender selskabets egentlige forhold), men jeg vil virkelig sætte pris på at i gør det i en anden tråd. Jeg vil kun svare evt. interesserede købere.
Nej Nemo Det er ikke det jeg gør, men jeg siger jeg har fået Nigeria mails med samme ordlyd.. lidt mere gebrokkent men med samme tilbud...

Og hvordan pokker ved man om man er interesseret køber til noget som man ikke aner hvad er for noget? :shock:
Det må da være meget relavant hvis du som det mindste oplyser hvad for branche selvskabet er beskæftiget med???

Ellers svare det jo lidt til at man siger til folk at man har et transportmiddel til salg og ikke oplyser mere, men kun til relevante købere.... Men er det en cykel eller en boring 747? Det er jo ikke just samme målgruppe.....

nemocharley

Aps sælges

Indlæg af nemocharley » 30 dec 2013 21:26

et aps er et aps. Hvad jeg har brugt det til er uden relevans for hvad du eller en anden vil bruge det til. Det er kun de økonomiske forhold i aps, der er relevante, og dem kan og vil jeg ikke dele på et offentligt forum.

Brugeravatar
BWJ
Stoker XVII
Stoker XVII
Indlæg: 3382
Tilmeldt: 05 jan 2011 20:03
Areal: 155
Brændsel: VP/ solvarme/ Solcelleanlæg 6460Wp
Dagligt forbrug: 0
Årligt forbrug: 0
Givet likes: 200 gange
Modtaget likes: 238 gange

Aps sælges

Indlæg af BWJ » 30 dec 2013 21:29

nemocharley skrev:et aps er et aps. Hvad jeg har brugt det til er uden relevans for hvad du eller en anden vil bruge det til. Det er kun de økonomiske forhold i aps, der er relevante, og dem kan og vil jeg ikke dele på et offentligt forum.

Hvad er det du sælger, Stiller du stadig sikkerheden på 80.000,- for de 20.000,- du sælger det for
Det koster jo som bekendt under 2.000,- at stifte et ApS.
Hvorfor gøre det enkelt, når man med en smule omhu, kan gøre det hamrende indviklet.


Besvar