Har du lyst til at støtte Stoker Pro? Læs mere her: Støt Stoker Pro Forum

Brugt komplet solcelleanlæg ca. 1 kWp

Her kan du indsætte en annonce hvis du ønsker at sælge noget
Forumregler
Dette er salgsstedet for private.
Her kan du sælge alt hvad du lyster.
"Ingen debat i dette forum" "Spørg kun om relevante ting omkring varen som er til salg"
Når varen er solgt, skriver du dette i emnet samt låser det!
Besvar
klr
Stoker V
Stoker V
Indlæg: 166
Tilmeldt: 18 apr 2012 17:27

Brugt komplet solcelleanlæg ca. 1 kWp

Indlæg af klr » 23 maj 2012 13:43

Anlægget er fra sol1000-projektet, installeret oktober 2003.
6*165w BP Solar 5170S (som i 2007 blev udskiftet under garanti uden at jeg i øvrigt havde bedt om det!). Panel-mål: 1593*790. Monokrystallinske.
1 stk. Frobenius Sunrise Micro (750w).

Til dato har anlægget produceret 6.761 kWt ifølge selvstændig måler. Det svarer til et stykke over 800 kWt/år - anlægget var endda pillet ned i ca. 2 måneder sommeren 2009 pga. nyt tag.

Jeg ved ikke om Frobenius-inverteren nu kan godkendes af energimidt.dk - den er ikke på listen så vidt jeg kan se, men jeg har altså kørt med nettomåleordningen i næsten 9 år.

Anlægget sælges kun, fordi jeg nu sætter et langt større anlæg op - og her passer det gamle ikke, hverken æstetisk eller funktionelt.

Prisen? - 7.000 kr. afhentet. Jeg mener det er billigt - ellers må du overbevise mig om noget andet jo. Men panelerne er billige - inverteren får du faktisk forærende oveni. Anlægget vil være taget ned.

Hvis du vil se det i funktion skal du skynde dig lidt - om ca. 1 måned er det nedtaget, inverteren muligvis noget før. Viborg.

(uden at det har noget at sige - blot til nysgerrige - så har anlægget vel kostet i nærheden af 50.000 kr for knap 9 år siden, hvoraf staten gav ca. det halve)

Hvis du er interesseret så giv mig en privat meddelelse.


hmunielsen
Stoker I
Stoker I
Indlæg: 13
Tilmeldt: 16 apr 2012 12:33

Brugt komplet solcelleanlæg ca. 1 kWp

Indlæg af hmunielsen » 03 jun 2012 16:55

Hej Vi er interessereret i at købe dit anlæg.Hvis det stadig er tilsalg. Vi skal naturligvis ha en sludder

MVH John

klr
Stoker V
Stoker V
Indlæg: 166
Tilmeldt: 18 apr 2012 17:27

Brugt komplet solcelleanlæg ca. 1 kWp

Indlæg af klr » 03 jun 2012 23:19

61699519


Besvar