Har du lyst til at støtte Stoker Pro? Læs mere her: Støt Stoker Pro Forum

Lidt korn byttes/bortgives! (6650)

Her kan du indsætte en annonce hvis du ønsker at sælge noget
Forumregler
Dette er salgsstedet for private.
Her kan du sælge alt hvad du lyster.
"Ingen debat i dette forum" "Spørg kun om relevante ting omkring varen som er til salg"
Når varen er solgt, skriver du dette i emnet samt låser det!
Besvar
Krydolph
Stoker III
Stoker III
Indlæg: 83
Tilmeldt: 17 dec 2011 04:08
Mit fyr: Scotte 16 kWh
Areal: 215
Brændsel: Piller
Fremviser gerne i postnummer: 6650
Geografisk sted: Lindknud, 6650 Brørup, Jylland, Danmark
Modtaget likes: 2 gange

Lidt korn byttes/bortgives! (6650)

Indlæg af Krydolph » 15 apr 2012 18:02

Hejsa!
Jeg har i mit hus fået en scotte pille brænder, men inden jeg flyttede ind stod der et gammel stokerfyr af ukendt oprindelse, og det var fyldt med korn.
I forbindelse med at VVS satte nyt fyr op har han tømt siloen fra det gamle af i nogle sække, det er dem jeg nu tilbyder til en der gider hente dem. Jeg har ikke vejet dem, men de er tunge, især dem bagerst på billedet der er fyldt noget mere end de to forreste. Jeg har også den gamle silo til at stå hvor der stadig er noget i man kan tømme ud hvis man tror det kan bruges. Jeg har haft fat i et par håndfulde, og jeg synes det virker meget tørt!
Hvis nogen vil give en sæk træpiller eller 2 for det, så ville det være top, så har man ligesom fået lidt, men ellers er det til afhentning!
Ku nogen være interesseret i den gamle silo/fyr det der er på billedet, så kan det også afhentes, det er måske godt som skrot metal =)

Billeder herunder:
Billede

Billede

Billede

Jeg bor i 6650 Brørup (Lindknud) og kan kontaktes i PM for yderlige oplysninger osv!


Besvar