Roca p-30

Her kan du indsætte en annonce hvis du ønsker at sælge noget
Forumregler
Dette er salgsstedet for private.
Her kan du sælge alt hvad du lyster.
"Ingen debat i dette forum" "Spørg kun om relevante ting omkring varen som er til salg"
Når varen er solgt, skriver du dette i emnet samt låser det!
Besvar
levi

Roca p-30

Indlæg af levi »

SimonHN » 15 Mar 2012, 21:12 skrev:Nå hvem tuder nu Søren? :)

Du tar det med Et smil? Du må da være sur siden du rapporter min anmeldelse?

Men det skal man måske tænke over inden man spiller useriøs og reklamere man kommer fra firmaet. :)

Jeg er jo igang med at handle med dit firma. Derfor er min bedømmelse fint i overensstemmelser med trustpilot regler. :)
Ja jeg tager det med et smil icon_cheesygrin.gif

Klokken er 21.00 og jeg har haft fri længe, - grunden til min titel står i min signatur er fordi det kræver reglerne på SP at de skal når jeg er i den branche jeg er i :)

Jeg er heldigvis mig selv når jeg har fri, - så jeg skriver på egne vegne når jeg er på SP :great:

Og nej jeg mener alt jeg har skrevet i denne tråd, - din kedel er værdiløs, - at du ikke vil lytte til det faktum er dit valg :great:

Brugeravatar
Grevens
Stoker XII
Stoker XII
12
Indlæg: 608
Tilmeldt: 18 feb 2012 09:46
Mit fyr: Ekoheat 900
Areal: 140
Brændsel: 6mm piller
Fremviser gerne i postnummer: 4652
Dagligt forbrug: 4 / 22 kg
Årligt forbrug: 4481,7 kg 2013
Geografisk sted: SydØst for Køge
Har takket: 9 gange
Blevet takket: 16 gange

Roca p-30

Indlæg af Grevens »

... Simon for sataan da ... - du kan sku da ikke give point til trustpilot for noget der intet har med butikken at gøre ... - du er da kraftedme en idiot- ... - og det må jeg gerne sige da man jævnfør sundhedsstyrelsen ikke skal være læge for at stille en diagnose ...

... men underholdningsværdien er ganske stor ... jeg ææælsker når surugatmennesker udstiller deres egen mangel på et brugbart bevidsthedsniveau ...

... vi vil ha´ mere ...
...
Brugeravatar
Ulrik
Redaktør
Redaktør
17
Indlæg: 11096
Tilmeldt: 09 dec 2006 12:50
Mit fyr: 10 KW Scotte Mini
Areal: 96/87 m2
Brændsel: German Pellets
Fremviser gerne i postnummer: 5474
Dagligt forbrug: 11 kilo
Årligt forbrug: Est. <6 ton
Geografisk sted: Veflinge, Fyn
Har takket: 120 gange
Blevet takket: 141 gange

Roca p-30

Indlæg af Ulrik »

Nå venner :)
Skal vi ikke lige komme tilbage på sporet.
MvH Ulrik©
Brugeravatar
Bigfoot
Stoker XIX
Stoker XIX
13
Indlæg: 5100
Tilmeldt: 06 sep 2010 10:21
Mit fyr: Clivet 8,3kw luft-vand
Areal: 116
Brændsel: ren el
Fremviser gerne i postnummer: 6818
Geografisk sted: Årre/Varde
Har takket: 9 gange
Blevet takket: 200 gange

Roca p-30

Indlæg af Bigfoot »

Siden levi allerede har trukket prisen højt op, så byder jeg da en god blank tyvekrone. Nypudset naturligvis. Det skal ikke komme an på det da. Inkl levering skal det da lige forståes. Det er ren win win for dig. Højere pris og jeg bor i jylland.

He he he

Nu kommer problematikken så. I min signatur er nævnt dansk traktortræk og thy.... Hvem skal have en dårlig anmeldelse på trustpilot? ;-)

Ej spøg til side, hvilket du sikkert ikke forstår. Men flere personer, uafhængigt af hinanden, fortæller dig at kedlen er værdiløs, fagfolk endda, kunne der evt være noget om snakken?
"omdrejningstal, kølevandstemperatur, og turbotryk, er alt sammen totalt ligegyldige parametre, som man egentlig ikke skal gå så højt op i."
citat Bigfoot, herning pullingarena.
Brugeravatar
Oldgaard
Stoker XVII
Stoker XVII
16
Indlæg: 2525
Tilmeldt: 25 aug 2007 12:29
Mit fyr: Scotte 16kw Blackstar 1016 V7 :)
Areal: 250
Brændsel: Piller
Fremviser gerne i postnummer: 4173
Dagligt forbrug: hmm aner der ikke
Årligt forbrug: nu må vi se ;)
Geografisk sted: Sorø
Har takket: 34 gange
Blevet takket: 27 gange
Kontakt:

Roca p-30

Indlæg af Oldgaard »

SimonHN » 15 Mar 2012, 21:05 skrev: Ja virkelig smart at reklamere for dit firma samt at ødelægge min annonce. Så det er selve firmaet jeg handler med? Så må jeg jo heller bedømme mine erfaringer med dit firma :great: Var ellers inde og se på ting jeg skulle bruge til nyt fyr men det finder jeg bare et andet sted nu icon_cheesygrin.gif . Men når man ikke forstår en hentydning til at jeg ikke gider useriøse folk i min annonce hvorfor så ikke bare acceptere det og holde sig væk i stedet for at blive ved?
En ting er at du ikke vil indse den manglende værdi af din klump jern,
at du så desuden begynder at svine folk til for ikke at være seriøse, det fatter jeg ikke :roll:

alle der har svaret dig, har været 100% seriøse, men hvis du mener det er mere værd så kom dog med prisen på grisen ;)

At Levi faktisk kommer med et bud berettiger dig SKU ( undskyld jeg bander ) ikke til at nedgøre dvcenter på trust :evil: At han rapoterer din anmeldelse har jeg fuld forståelse overfor, hvis der er nogen der er useriøse i dennne tråd, må det være trådstarter :evil:

Ja kald mig bare en sur gammel støder, bare i ikke kalder mig en sur gammel rocakedel ;)
Som Aaen sagde : ok, det er osse bare for at have sagerne. hvis nu at der skulle komme en landmand op i mig

Bor du på Midtsjælland og står en aften og mangler fotoføler eller eltænder til scotte/woody så giv mig en pm

tordenflue
Stoker II
Stoker II
12
Indlæg: 38
Tilmeldt: 23 feb 2012 20:24
Mit fyr: MGM Comfort 15
Areal: 195
Brændsel: Træpiller
Fremviser gerne i postnummer: 4180
Dagligt forbrug: ?
Årligt forbrug: ?
Geografisk sted: 4180 Sorø

Roca p-30

Indlæg af tordenflue »

Jeg vil gerne tilbyde en byttehandel. Din Roca for min Salamander. Prismæssigt er de på sammen niveau......nemlig totalt værdiløse. Hvad siger du ;)

Lidt info om min Salamander:
- den er sort
- den er møg tung
- den er totalt umulig at rengøre
- øøøhh.....den er sort....

Da du bor i Jylland og jeg bor på sjælland kan vi jo mødes på halvvejen i Odense og bytte :)
kaufman
Stoker V
Stoker V
12
Indlæg: 172
Tilmeldt: 29 dec 2011 19:39
Mit fyr: Woody 10kw Blackstar s kedel
Areal: 100 +70 m2 kælder
Brændsel: Piller
Fremviser gerne i postnummer: 6500
Dagligt forbrug: Ca. 20 kg.
Geografisk sted: Hammelev 6500 Vojens

Roca p-30

Indlæg af kaufman »

tordenflue » 15 Mar 2012, 21:49 skrev:Jeg vil gerne tilbyde en byttehandel. Din Roca for min Salamander. Prismæssigt er de på sammen niveau......nemlig totalt værdiløse. Hvad siger du ;)

Lidt info om min Salamander:
- den er sort
- den er møg tung
- den er totalt umulig at rengøre
- øøøhh.....den er sort....

Da du bor i Jylland og jeg bor på sjælland kan vi jo mødes på halvvejen i Odense og bytte :)
Det er en dårlig handel for dig da har udgifter til broen :great:
tordenflue
Stoker II
Stoker II
12
Indlæg: 38
Tilmeldt: 23 feb 2012 20:24
Mit fyr: MGM Comfort 15
Areal: 195
Brændsel: Træpiller
Fremviser gerne i postnummer: 4180
Dagligt forbrug: ?
Årligt forbrug: ?
Geografisk sted: 4180 Sorø

Roca p-30

Indlæg af tordenflue »

PIS, det havde jeg glemt alt om. Bordet fanger jo som bekendt.
Jeg må krydse finger for han ikke slår til :)
Brugeravatar
SimonHN
Stoker III
Stoker III
12
Indlæg: 60
Tilmeldt: 11 mar 2012 19:28
Mit fyr: Ekoheat 900
Areal: 164
Brændsel: GB Træpiller
Fremviser gerne i postnummer: 8961
Dagligt forbrug: 15 Kg dagligt/år
Årligt forbrug: 5-8 Ton.
Geografisk sted: Allingåbro

Roca p-30

Indlæg af SimonHN »

Hold da op i er godt nok tabt på gulvet her inde.

Hvis i mener 16 kr er fair pris Ink levering til Sjælland så har i godt nok intet imellem ørene.

Jeg er ligeglad om jeg skal forære den væk på datoen. Det er jo ikke det jeg bliver sur over. Det er folk bliver ved med at være useriøse når jeg pænt ber dem om at la vær.

Jeg har sagt at køber betaler for levering. Også sætter han 2 kr mere på og mener det er fair med levering til Sjælland. Hvis man ikke mener det er useriøst hva er det så? :)
Video af mit EkoHeat 900 http://youtu.be/ly5A9HpjoSU?hd=1
Brugeravatar
SimonHN
Stoker III
Stoker III
12
Indlæg: 60
Tilmeldt: 11 mar 2012 19:28
Mit fyr: Ekoheat 900
Areal: 164
Brændsel: GB Træpiller
Fremviser gerne i postnummer: 8961
Dagligt forbrug: 15 Kg dagligt/år
Årligt forbrug: 5-8 Ton.
Geografisk sted: Allingåbro

Roca p-30

Indlæg af SimonHN »

Der står også en olietank. Så får nok bare en jernhandler til at hente det hele. :)
Video af mit EkoHeat 900 http://youtu.be/ly5A9HpjoSU?hd=1

Besvar