Energimåler

Her kan du indsætte en annonce hvis du ønsker at sælge noget
Forumregler
Dette er salgsstedet for private.
Her kan du sælge alt hvad du lyster.
"Ingen debat i dette forum" "Spørg kun om relevante ting omkring varen som er til salg"
Når varen er solgt, skriver du dette i emnet samt låser det!
Brugeravatar
Zarge
Stoker XVIII
Stoker XVIII
15
Indlæg: 4410
Tilmeldt: 19 okt 2008 15:15
Mit fyr: Scotte 16kw BS20 v10
Areal: 2*132m2
Brændsel: Piller
Fremviser gerne i postnummer: 7500
Dagligt forbrug: ?
Årligt forbrug: plyf... nu ser vi...
Geografisk sted: Nær Sir ved Holstebro
Har takket: 68 gange
Blevet takket: 96 gange

Energimåler

Indlæg af Zarge »

jow jow undskylder mange gange... Ved godt jeg sjal tråden lidt... Oprindelig var det kun for at sige at jeg syntes det er en dejlig model ( kunne jo hjælpe salget lidt ;-) Men så faldt snakken jo på kommunikation, og som saagt sidder der intet modul i min, og syntes faktisk sådan en er temmelig pebret...
Kunne godt tænke mig en måde at hive ALLE data ud af dyret og over i stokerbotten (frem/retur temp samt flow, forbrug etc...)
Så det var prisen på MOBULET jeg henviste til, ikke prisen på din måler... hvis man eks kikker på hvad vvseksperten vil ha for den så er det jo billigt ( ca2500,- http://www.vvs-eksperten.dk/index/sonog ... 5-1-0-p803)

Brugeravatar
Skovløber
Stoker XV
Stoker XV
12
Indlæg: 1141
Tilmeldt: 24 jul 2011 20:54
Mit fyr: Atmos dc25, Valliant gasfyr, solceller
Areal: 176
Brændsel: Brænde, Gas
Fremviser gerne i postnummer: 8600
Årligt forbrug: 30 Rummeter
Geografisk sted: Silkeborg
Har takket: 8 gange
Blevet takket: 3 gange

Energimåler

Indlæg af Skovløber »

Zarge » 21 Jan 2012, 19:51 skrev:jow jow undskylder mange gange... Ved godt jeg sjal tråden lidt... Oprindelig var det kun for at sige at jeg syntes det er en dejlig model ( kunne jo hjælpe salget lidt ;-) Men så faldt snakken jo på kommunikation, og som saagt sidder der intet modul i min, og syntes faktisk sådan en er temmelig pebret...
Kunne godt tænke mig en måde at hive ALLE data ud af dyret og over i stokerbotten (frem/retur temp samt flow, forbrug etc...)
Så det var prisen på MOBULET jeg henviste til, ikke prisen på din måler... hvis man eks kikker på hvad vvseksperten vil ha for den så er det jo billigt ( ca2500,- http://www.vvs-eksperten.dk/index/sonog ... 5-1-0-p803)
Rolig nu, tag det ikke så tungt :D
Jeg havde ikke set at de havde den ved VVS eksperten, men deres er en renoveret model 8)

MEN JEG SKAL LIGE NÆVNE AT DEN ER SOLGT, desværre til købers fordel :wink:
Nyt er dejligt, men gammelt er bedst...!
Solceller SMA2100+SMA3000, med 24 Stk 260W, Sydøst
Besvar