Har du lyst til at støtte Stoker Pro? Læs mere her: Støt Stoker Pro Forum

Twin Heat M20i sælges Priside 38.000

Her kan du indsætte en annonce hvis du ønsker at sælge noget
Forumregler
Dette er salgsstedet for private.
Her kan du sælge alt hvad du lyster.
"Ingen debat i dette forum" "Spørg kun om relevante ting omkring varen som er til salg"
Når varen er solgt, skriver du dette i emnet samt låser det!
Landlyst
Stoker XVIII
Stoker XVIII
Indlæg: 4479
Tilmeldt: 13 okt 2009 22:03
Mit fyr: Scotte 16kW V. 10, Blackstar semirens
Areal: 200kvm+ 60kvm
Brændsel: Træpiller
Fremviser gerne i postnummer: 8830
Dagligt forbrug: 30,8
Årligt forbrug: 6 tons
Geografisk sted: 8830 Tjele
Givet likes: 22 gange
Modtaget likes: 12 gange

Twin Heat M20i sælges Priside 38.000

Indlæg af Landlyst » 08 jul 2011 20:21

Tjae gad vide om det er samme køber som købte svendsens bil i sin tid??? lol.gif


EKP
Stoker XII
Stoker XII
Indlæg: 676
Tilmeldt: 27 okt 2008 18:29
Mit fyr: Atmos DC50+Scotte Black Star 16Kw.
Areal: 240+ 10 i fyrrum
Brændsel: En pind her og en sæk der
Fremviser gerne i postnummer: 9800
Dagligt forbrug: Svært at sige
Årligt forbrug: ?
Geografisk sted: Hjørring
Modtaget likes: 1 gang

Twin Heat M20i sælges Priside 38.000

Indlæg af EKP » 08 jul 2011 22:44

Jeg har forresten også en pejseindsats stående fra 70'erne. Den kostede nok 30.000 i sin tid men jeg vil være storsindet at sælge den for 15 kilo ;-)

levi

Twin Heat M20i sælges Priside 38.000

Indlæg af levi » 08 jul 2011 23:47

halkier » 08 Jul 2011, 14:18 skrev:Til alle jer der har mange gode holdninger til alting vil jeg oplyse at stokeren er solgt til en tilfreds køber til 35.000. Og lad nu være med at retfærdiggøre det med at "den sidste idiot ikke er født endnu". TwinHeat er bare en kende bedre. Go' vind herinde.
Hvis du nogensinde mangler et job, - så giv mig et kald, - en sælger af din kaliber kan jeg godt bruge :shock:

Du kan roligt grine hele vejen til banken, - det er dit livs handel det der, - kanon salg! :great:

Forøvrigt, - så har jeg en gammel Citroen som er udskiftningsmoden, - den er fra 2001, - så næsten ny, - Citroen siger Citroen er en god bil.. - Så den holder sikkert rigtig mange år endnu, - Den kostede 230`000 fra ny, - kan du sælge den for mig for 115000 kr ?, - jeg vil godt give dig 40`000 kr i provision hvis du kan hjælpe mig...

coctail
Stoker VIII
Stoker VIII
Indlæg: 334
Tilmeldt: 16 apr 2007 20:05
Mit fyr: Passat C1 plus
Areal: 114
Brændsel: træpiller
Dagligt forbrug: 16,5
Givet likes: 1 gang
Modtaget likes: 15 gange

Twin Heat M20i sælges Priside 38.000

Indlæg af coctail » 09 jul 2011 00:10

Imponerende som folk herinde vil have alting for ingenting..
At folk kommer med enkeltstående eksempler på at bagpladen på en twinheat har været råddent op, uden at fortælle hvordan der har været fyret i den og om der har været retur ventil/føler monteret, så kedelvandet aldrig kommer under 60 grader etc.

Et brugt fyr koster selvfølgelig mindre end et nyt, da risikoen for slidtage og udgifter er væsentlig større. Hvis noget tror at det generalt er gratis at have et velfungerende stokeranlæg, tager de fuldstændigt fejl. Udgifter til lågepakninger, rensebørster, snegl og noget som scotte/woody-folket burde kende noget til - Eltændere og fotoceller!

De fleste herinde har sandsynligvis et scotte anlæg, som kun koster 2/3 af prisen som nyt, af hvad overnævnte Twinheat anlæg koster brugt! Det farver naturligvis også folks svar.

For at sammenligne lidt med biler.. Du kan købe en splinterny chevrolet spark eller en peugeot 107 til under 100.000kr, men du kan også vælge at købe en 10 år gammel volvo til over 100.000kr.. Hvad vil du helst køre i? Jeg ved godt, hvad jeg vil vælge! Volvoen..
Kun en tåbe rydder op. Et geni behersker kaos!

levi

Twin Heat M20i sælges Priside 38.000

Indlæg af levi » 09 jul 2011 00:21

coctail » 09 Jul 2011, 00:10 skrev:Imponerende som folk herinde vil have alting for ingenting..
At folk kommer med enkeltstående eksempler på at bagpladen på en twinheat har været råddent op, uden at fortælle hvordan der har været fyret i den og om der har været retur ventil/føler monteret, så kedelvandet aldrig kommer under 60 grader etc.

Et brugt fyr koster selvfølgelig mindre end et nyt, da risikoen for slidtage og udgifter er væsentlig større. Hvis noget tror at det generalt er gratis at have et velfungerende stokeranlæg, tager de fuldstændigt fejl. Udgifter til lågepakninger, rensebørster, snegl og noget som scotte/woody-folket burde kende noget til - Eltændere og fotoceller!

De fleste herinde har sandsynligvis et scotte anlæg, som kun koster 2/3 af prisen som nyt, af hvad overnævnte Twinheat anlæg koster brugt! Det farver naturligvis også folks svar.

For at sammenligne lidt med biler.. Du kan købe en splinterny chevrolet spark eller en peugeot 107 til under 100.000kr, men du kan også vælge at købe en 10 år gammel volvo til over 100.000kr.. Hvad vil du helst køre i? Jeg ved godt, hvad jeg vil vælge! Volvoen..
Ret skal være ret, - ville du give halv pris for en 10 år gammel kedel ?

Jeg har solgt kedler i snart 12 år, - og ikke engang baxi eller passat kan holde en god brugtpris (Selvom det nok er de 2 mest kendte mærker).

En 2-3 år gammel baxi/passat har allerede mistet 40 procent i salgspris, - en udstillingsmodel kan man f.eks altid hente 20 procent på, - og den har formentlig aldrig været monteret!

Så jeg syntes faktisk ikke det har noget at gøre med at alle vil have alt gratis, - det har noget at gøre med hvordan man fastsætter gammelt udstyr prismæssigt, - og der var prisen på denne her helt hen i vejret!

Fint den blev solgt, - det er jo bare kanon, - men der er INGEN i denne tråd der har skrevet noget som helst for at være onde, - men man debatterede udelukkende fordi prisen vitterligt var ekstremt højt sat - Det er en ikke kyndig der har købt det her anlæg, - og jeg vil vove den påstand han/hun er blevet taget godt og grundigt der hvor han/hun er højest når han/hun plukker jordbær!

Men det er blot min beskedne mening!

Hvis man ikke ønsker at debattere et salg eller en salgspris, - så lad være med at sætte ting til salg på et forum!


Brugeravatar
Zarge
Stoker XVIII
Stoker XVIII
Indlæg: 4410
Tilmeldt: 19 okt 2008 15:15
Mit fyr: Scotte 16kw BS20 v10
Areal: 2*132m2
Brændsel: Piller
Fremviser gerne i postnummer: 7500
Dagligt forbrug: ?
Årligt forbrug: plyf... nu ser vi...
Geografisk sted: Nær Sir ved Holstebro
Givet likes: 68 gange
Modtaget likes: 96 gange

Twin Heat M20i sælges Priside 38.000

Indlæg af Zarge » 09 jul 2011 03:13

Som du kan sige det søren... smiley140.gif

Landlyst
Stoker XVIII
Stoker XVIII
Indlæg: 4479
Tilmeldt: 13 okt 2009 22:03
Mit fyr: Scotte 16kW V. 10, Blackstar semirens
Areal: 200kvm+ 60kvm
Brændsel: Træpiller
Fremviser gerne i postnummer: 8830
Dagligt forbrug: 30,8
Årligt forbrug: 6 tons
Geografisk sted: 8830 Tjele
Givet likes: 22 gange
Modtaget likes: 12 gange

Twin Heat M20i sælges Priside 38.000

Indlæg af Landlyst » 09 jul 2011 09:42

For at sammenligne lidt med biler.. Du kan købe en splinterny chevrolet spark eller en peugeot 107 til under 100.000kr, men du kan også vælge at købe en 10 år gammel volvo til over 100.000kr.. Hvad vil du helst køre i? Jeg ved godt, hvad jeg vil vælge! Volvoen..
Æh det var dog et mystisk argument..... Det svare til at vælge mellem en salamander og en reka....

En lille bitte singelbil og en herregårdsvogn....

Du skal samligne ens ting eller handler det jo om behov i stedet for den enkle ting... :shock: :shock:

Forresten jeg har også en masse sager jeg godt vil ha i kommisionssalg.... cigar.gif


Besvar