Har du lyst til at støtte Stoker Pro? Læs mere her: Støt Stoker Pro Forum

Pillefyr købes.

Her kan du indsætte en annonce hvis du ønsker at købe noget
Forumregler
Denne kategori kan bruges af alle der ønsker at købe noget.
Når varen er købt, skriver du dette i emnet samt låser det
smokie
Stoker III
Stoker III
Indlæg: 74
Tilmeldt: 07 dec 2010 21:55
Mit fyr: MGM 15.
Areal: 187
Brændsel: Piller.
Fremviser gerne i postnummer: 6705
Dagligt forbrug: ?
Årligt forbrug: ?
Geografisk sted: Esbjerg.

Pillefyr købes.

Indlæg af smokie » 11 mar 2014 10:54

Hejsa NU skal det være slut med brænde, pillefyr købes.

Vi har 178m2 fra 1919 godt isoleret efter det er en gammel ejendom men sefølgelig ikke så godt som et nyt hus.
Vi bruger mellem 20-30 m3 blandet nåle/løv træ om året, sommer køre vi på solvarme,er lidt i tvivl om størrelsen på det nye fyr.

Jeg har set mig lun på MGM dog ikke på prisen,skotte/Woody blackstar er sefølgelig inde i billedet, men prisen på et biomax er fristende.
Jeg er på udkig efter nyt eller demo, skal sefølgelig kunne godkendes af fejer.

Har du et godt tilbud så skriv eller ring på 21697465. :great:

Venlig hilsen søren.
Hvorfor betale hvis man kan ARBEJDE sig ud af det.


nemocharley

Pillefyr købes.

Indlæg af nemocharley » 11 mar 2014 11:05

ud og kig og få nogle tilbud

timkenneth
Stoker XII
Stoker XII
Indlæg: 723
Tilmeldt: 01 dec 2010 00:49
Mit fyr: SK STOKER
Areal: 169
Brændsel: flis/korn/piller
Fremviser gerne i postnummer: 6980
Årligt forbrug: ca 2500 kr.
Geografisk sted: vestjylland
Modtaget likes: 3 gange

Pillefyr købes.

Indlæg af timkenneth » 11 mar 2014 11:28

ja ud og kig og snak, både med andre forbrugere med pillefyr, men også forhandlere.
jeg vil mene du/I skal vælge endnu en sæson med fastbrændsel og spare op, hvis det er budgettet der afgør at det kun kan blive en biomax

smokie
Stoker III
Stoker III
Indlæg: 74
Tilmeldt: 07 dec 2010 21:55
Mit fyr: MGM 15.
Areal: 187
Brændsel: Piller.
Fremviser gerne i postnummer: 6705
Dagligt forbrug: ?
Årligt forbrug: ?
Geografisk sted: Esbjerg.

Pillefyr købes.

Indlæg af smokie » 11 mar 2014 11:57

Hej nemo og tim nu lavede jeg tråden her så dem der har et godt fyr til salg nyt eller demo kunne smide et tilbud eller ringe, ang at køre land og rige rundt og budgettet så har jeg ikke lyst til at køre rundt i dagevis, og penge har jeg styr på.

Hælder til biomaxen pga prisen, syntes det er en skarp pris, men vil helst ha mgm`en eller et blackstar sæt,så kunne en give en skarp pris på en af disse evt demo er jeg også klar til en handel der.

Så venligt ment, jeres svar lidt i skoven og har ikke noget med min tråd at gøre da i ikke vil sælge et fyr.

Meget venligt hilsen søren.
Hvorfor betale hvis man kan ARBEJDE sig ud af det.

calle

Pillefyr købes.

Indlæg af calle » 11 mar 2014 12:00

smokie skrev:Hejsa NU skal det være slut med brænde, pillefyr købes.

Vi har 178m2 fra 1919 godt isoleret efter det er en gammel ejendom men sefølgelig ikke så godt som et nyt hus.
Vi bruger mellem 20-30 m3 blandet nåle/løv træ om året, sommer køre vi på solvarme,er lidt i tvivl om størrelsen på det nye fyr.

Jeg har set mig lun på MGM dog ikke på prisen,skotte/Woody blackstar er sefølgelig inde i billedet, men prisen på et biomax er fristende.
Jeg er på udkig efter nyt eller demo, skal sefølgelig kunne godkendes af fejer.

Har du et godt tilbud så skriv eller ring på 21697465. :great:

Venlig hilsen søren.
Husk at tjekke Q-pro.dk . HS er bruger her på sitet. Mener han har noget prisgaranti.

Venlig hilsen


smokie
Stoker III
Stoker III
Indlæg: 74
Tilmeldt: 07 dec 2010 21:55
Mit fyr: MGM 15.
Areal: 187
Brændsel: Piller.
Fremviser gerne i postnummer: 6705
Dagligt forbrug: ?
Årligt forbrug: ?
Geografisk sted: Esbjerg.

Pillefyr købes.

Indlæg af smokie » 11 mar 2014 12:03

Tak for det calle , det vil jeg lige gøre.

Hilsen søren.
Hvorfor betale hvis man kan ARBEJDE sig ud af det.

nemocharley

Pillefyr købes.

Indlæg af nemocharley » 11 mar 2014 12:04

ok godt ord igen - jeg tror bare ikke at det her er den bedste måde at få forhandlere ud af busken på. Mange vil helst give en skarp pris på tomandshånd. En skarp pris skal være under 20k lader det til - jeg har kun set scotte og biomax derunder. Biomax lavest men det er svært at gennemskue hvor dyrt det ender med at være.

Brugerne af Biomax lader nu til at være ok tilfredse.

Til under 30k

du har selv nævnt tre - der er også pellux 100, atmos, minibio, ekoheat, edil kamin - hvis du har en regulær buffertank, så vil en atmos være et rigtig godt valg efter min mening (medmindre du har brug for en masse teknologi og bipbip spil på din mobilos :) )

10-15kw er passende til dine forhold, vil jeg mene.

Anyways held og lykke med processen.

smokie
Stoker III
Stoker III
Indlæg: 74
Tilmeldt: 07 dec 2010 21:55
Mit fyr: MGM 15.
Areal: 187
Brændsel: Piller.
Fremviser gerne i postnummer: 6705
Dagligt forbrug: ?
Årligt forbrug: ?
Geografisk sted: Esbjerg.

Pillefyr købes.

Indlæg af smokie » 11 mar 2014 12:24

Enig godt ord igen, som skrevet har jeg styr på pengene så du behøver ikke ligge ord i munden på mig ang hvad jeg vil betale,når du skriver" under 20" vil dem der læser tråden automatisk få den opfattelse at jeg ikke vil betale mere end 20klio for et fyr men det er jo din mening og ikke min, så selv tak for det. :-)

Et MGM koster 27800 pellux 100 atmos lidt mindre, om det kan bimle eller bamle eller sige bib bib ( ha ha) det er ikke så intresant for mig.

Størrelse vil jeg også mene ligger på de 10-15kw jeg er lidt i tvivl om 10kw er nok.

Jeg har en 500L tank koblet på fyret nu, går hjemme om vinteren så det har fungeret godt selv om den ikke er så stor.

Skulle der være et godt tilbud som ikke tåler "dagen`s lys" kan jeg fanges på mobilen eller en privat besked herinde.

Venlig hilsen søren.
Hvorfor betale hvis man kan ARBEJDE sig ud af det.

Tom_AT
Stoker XVIII
Stoker XVIII
Indlæg: 4113
Tilmeldt: 20 nov 2009 17:09
Mit fyr: Blacksmith Combi Classic 18 / Atmos DC25
Areal: 182
Brændsel: Piller, Flis og brænde
Fremviser gerne i postnummer: 8830
Geografisk sted: Kvorning, midt mellem Randers og Viborg.
Givet likes: 2 gange
Modtaget likes: 47 gange

Pillefyr købes.

Indlæg af Tom_AT » 11 mar 2014 13:00

smokie skrev:Enig godt ord igen, som skrevet har jeg styr på pengene så du behøver ikke ligge ord i munden på mig ang hvad jeg vil betale,når du skriver" under 20" vil dem der læser tråden automatisk få den opfattelse at jeg ikke vil betale mere end 20klio for et fyr men det er jo din mening og ikke min, så selv tak for det. :-)

Et MGM koster 27800 pellux 100 atmos lidt mindre, om det kan bimle eller bamle eller sige bib bib ( ha ha) det er ikke så intresant for mig.

Størrelse vil jeg også mene ligger på de 10-15kw jeg er lidt i tvivl om 10kw er nok.

Jeg har en 500L tank koblet på fyret nu, går hjemme om vinteren så det har fungeret godt selv om den ikke er så stor.

Skulle der være et godt tilbud som ikke tåler "dagen`s lys" kan jeg fanges på mobilen eller en privat besked herinde.

Venlig hilsen søren.
Lægge ord i munden på dig?
Er du ikke lige lovligt nærtagende?

Du skriver jo i et offentligt forum, hvor folk så prøver at hjælpe dig så godt de kan. Hvis du ikke bryder dig om svar i din tråd, er det nok det forkerte forum du skriver på.

I øvrigt kan du ikke helt sammenligne pris og ydelse på den MGM og Pellux 100 du nævner. MGM til den pris er kun 10 kw, hvor Pellux'en er 20 kw.

smokie
Stoker III
Stoker III
Indlæg: 74
Tilmeldt: 07 dec 2010 21:55
Mit fyr: MGM 15.
Areal: 187
Brændsel: Piller.
Fremviser gerne i postnummer: 6705
Dagligt forbrug: ?
Årligt forbrug: ?
Geografisk sted: Esbjerg.

Pillefyr købes.

Indlæg af smokie » 11 mar 2014 13:19

Hold hold breems tom :-).

Jeg er venlig stemt, den er klaret privat og der er ingen sure miner, og der er ingen gløder du eller andre behøver at puste til. :-)
sumasumarum er min tråd ødelagt, hvis du vil læse det hele igen og prøve at forstå det fra både dem der har skrevet og fra min side gerne med koldt vand i blodet,kan det være at din dag ikke er ødelagt alligevel.

I første forsøg på at stoppe ødelæggelsen af min tråd var jeg lidt bestemt det indrømmer jeg uforbeholden undskyld.
2 gang som du hentyder til forsøgte jeg til stadighed at rede min tråd dog mere bestemt, det fortryder jeg ikke.

Da der gik lidt skudder mudder i den blev vores misforståelser ret hurtigt ordnet i mindelighed privat, jeg har hele tiden haft en forståelse for at andre gerne ville hjælpe og tak for det selv om det var lidt misforstået godhed, no hard felings der.

Jeg er ikke ny her men det er nyt for mig at jeg skriver noget på forum, har bare læst og suget viden til mig og tak for jeres viden og erfaringerne som i har berettet om.

Kan så godt være at det ikke er her jeg skal bruge mest af min tid, det må vi se.

Jeg har bestemt ikke noget imod nogen, og skulle der være flere der for sure opstød så kontakt venligst en admin af forum så den kan klares den vej.

Så meget for interesse i at købe et fyr og andres velmente venlighed.

Tråden er vidst smadret nok nu tak for det.

Til stadighed venlig hilsen søren :-)
Hvorfor betale hvis man kan ARBEJDE sig ud af det.


Låst