Har du lyst til at støtte Stoker Pro? Læs mere her: Støt Stoker Pro Forum

M20i fungerer SUPER!

Spørgsmål vedr. TwinHEAT samt det tilbehør der laves til TwinHEAT Stokerfyr
Besvar
Kalechen
Stoker III
Stoker III
Indlæg: 69
Tilmeldt: 01 jan 2018 16:39
Givet likes: 1 gang
Modtaget likes: 9 gange

M20i fungerer SUPER!

Indlæg af Kalechen » 25 feb 2018 13:10

Havde noget supportsnak med Søren Vasegaard bl.a. vedr. nogle indstillinger med ilt, som blev indstillet til mellem og temperatur ned til 65 grader. Han er ikke så begejstret for mail, selv om det kunne være fint at have mange af alle de guldkorn, han uden tøven kommer med. Han spørger også ind til installation af pumper m.m. og svarer man ikke klart på hans spørgsmål, beder han bare om MMS'er. Man kan tydeligt fornemme, at han interesserer sig rigtig meget for, at min stoker kører godt og han har ikke travlt med komme videre! Den er endda fra 2001 - langt uden for reklamation, garanti m.m. MANGE MANGE andre virksomheder kunne lære noget, af dette høje support-niveau, som eksempel på efterfølgelse!

Nu i denne tid, hvor jeg bruger 2-3 poser piller 16 kg i døgnet, kommer der ikke meget mere end 2-3 liter akse om ugen - godt noget andet end den spandfuld delvist forbrændte inden indstillingerne blev ændret.

Jeg tror, jeg selv har formindsket askeniveauet lidt, ved at børste lidt på indblæsninger i brænderrør oftere...


Brugeravatar
kæmpefyr
Stoker VII
Stoker VII
Indlæg: 295
Tilmeldt: 01 maj 2011 20:20
Mit fyr: Mgm Hydro
Areal: 160m2
Brændsel: Piller og brænde
Fremviser gerne i postnummer: 9800
Dagligt forbrug: ?
Årligt forbrug: ?
Geografisk sted: Hjørring
Givet likes: 1 gang
Modtaget likes: 3 gange

Re: M20i fungerer SUPER!

Indlæg af kæmpefyr » 25 feb 2018 17:30

Skønt med noget super service og en der ved hvad han snakker om.

Besvar