Har du lyst til at støtte Stoker Pro? Læs mere her: Støt Stoker Pro Forum

Pillestørrelse i Twinheat

Spørgsmål vedr. TwinHEAT samt det tilbehør der laves til TwinHEAT Stokerfyr
Besvar
Brugeravatar
Lintz
Stoker Pro Engel
Stoker Pro Engel
Indlæg: 7984
Tilmeldt: 21 maj 2011 08:24
Givet likes: 1380 gange
Modtaget likes: 795 gange

Pillestørrelse i Twinheat

Indlæg af Lintz » 30 okt 2015 09:47

Hej alle.

Kan jeg få et hurtigt svar fra Twinheat ejer.

Vi er nogle stykker der slår os sammen om at købe hele læs piller hjem, men har pludselig fået det problem at leverandør nok ikke kan leverer German pellets i 8 mm men kun i 6 mm.
Har det den stor betydning i en twinheat - Hende der skal have dem ander intet om fyret er er lidt urolig for om der skal rodes med indstillingerne da hun så skal have tekniker ud.

kender selv intet til twinheat.

Alternativt skulle hun skifte til Barlinek 8 mm - men det kræver nok en ny indstilling. - eller.
accepterer det u-undgåelige, det kan du alligevel ikke gøre noget ved.


nemocharley

Re: Pillestørrelse i Twinheat

Indlæg af nemocharley » 30 okt 2015 11:47

hvis det er en cpi 12 hun har så er det fuldstændig ligegyldigt - jeg kender en som veksler ml 8mm, 6mm, god, røvdårlige, smuldede, egetræ, savssmuldopblandede osv træpiller - det køres på samme træpille-grundindstilling uden problemer.

Brugeravatar
Lintz
Stoker Pro Engel
Stoker Pro Engel
Indlæg: 7984
Tilmeldt: 21 maj 2011 08:24
Givet likes: 1380 gange
Modtaget likes: 795 gange

Re: Pillestørrelse i Twinheat

Indlæg af Lintz » 30 okt 2015 12:08

nemocharley skrev:hvis det er en cpi 12 hun har så er det fuldstændig ligegyldigt - jeg kender en som veksler ml 8mm, 6mm, god, røvdårlige, smuldede, egetræ, savssmuldopblandede osv træpiller - det køres på samme træpille-grundindstilling uden problemer.
Hej Nemo - Var næsten også selv klar over det. Mener nok at en Stoker ikke er så sart som et pillefyr.

- Men nu gik det hele så op i en højere enhed. De 8mm nåede frem i tide så der blev ingen problem alligevel - Men tak for svar :great:
accepterer det u-undgåelige, det kan du alligevel ikke gøre noget ved.


Besvar