Har du lyst til at støtte Stoker Pro? Læs mere her: Støt Stoker Pro Forum

Gammel Twinheat fra 1986

Spørgsmål vedr. TwinHEAT samt det tilbehør der laves til TwinHEAT Stokerfyr
MichaelR
Stoker I
Stoker I
Indlæg: 14
Tilmeldt: 29 sep 2007 19:53
Mit fyr: Ikke udfyldt

Re: Gammel Twinheat fra 1986

Indlæg af MichaelR » 13 okt 2007 12:08

Desværre der kan jeg ikke hjælpe. Jeg har haft kontakt til TwinHeat, men de oplyser at de har mistet en masse dokumentation midt i 90érne, bl.a. manualerne til denne model. Men har du spørgsmål kan du jo altid oprette et nyt emne i dette forum...


Anonymous

Re: Gammel Twinheat fra 1986

Indlæg af Anonymous » 14 okt 2007 21:31

Jeg har prøvet at oprette et emne, men der kom ingen svar :(
Jeg har også prøvet at kontakte TwinHeat og fik samme svar.
Kan du sende et par billeder af fyret? og hvor bor du (hvis det skal hentes)
Ved du hvor typeskiltet sidder for jeg kan ikke finde mit :( og jeg skal vide hvilken type det er så skorstensfejeren ikke laver ballade.

Håber du kan hjælpe
MVH
Nicolai

MichaelR
Stoker I
Stoker I
Indlæg: 14
Tilmeldt: 29 sep 2007 19:53
Mit fyr: Ikke udfyldt

Re: Gammel Twinheat fra 1986

Indlæg af MichaelR » 20 okt 2007 15:21

Hej Nikolai
Jeg har desværre ingen billeder pt. da det ikke var mit fyr. Typeskiltet står på forsiden, og hvis jeg ikke husker helt forkert hedder det noget med 18??? (Hvilket for mig indikerer det er et 18KW). Fyret står i Kongerslev 30 km SØ for Aalborg. Men jeg tror du skal være hurtig, hvis du er interesseret, da der har været flere der har været meget interesseret. Skiltet sidder på forsiden af fyret, og skulle være synligt, når yderste låge åbnes.

Anonymous

Re: Gammel Twinheat fra 1986

Indlæg af Anonymous » 20 okt 2007 20:44

Ok,
jeg kommer fra Sjælland så det er lige lovlig langt væk, men tak for oplysningerne.
Hvis du kommer ud til fyret igen kan jeg så få dig til at skrive hele typebetegnelsen ned og maile den? evt tage et billede?

mvh og tak
Nicolai Kamper


Besvar