Passat står ved garantien
: 07 okt 2010 11:14
Passat Energi har oplevet et eksempel på en kunde, der på internettet beretter om dårlige erfaringer med Passat Energis garanti og service. Derfor kommer vi fra Passat Energi med dette indlæg.
Først og fremmest er vi ikke ufejlbarlige. Der vil altid opstå behov for at få afhjulpet problemer af den ene eller den anden slags. Men vi gør os umage for at udbedre fejlen hurtigst muligt og med mindst mulig gene for kunden. I dag har vi to medarbejdere, som udelukkende tager sig af servicehenvendelser fra danske kunder.
Kører jeg i bil og bakker ind i en anden bil, så er det mig som må betale eller lade forsikringen træde til. På samme måde gælder det, at jeg kan komme til at være uforsigtig med mit fyr. Altså at jeg bruger fyret eller behandler det, så det får en defekt. Og så falder min garanti væk.
Hos Passat Energi betyder vores erfaringer fra service og kundekontakten, at vi er i stand til at udvikle nye og stærkere Passat-løsninger. Derfor vil vi godt slå fast at Passat Energi står ved garantien – det har været med til sikre mere end 50 års udvikling af dansk producerede kedel-løsninger.
Venlig hilsen
Niels Martin Christensen
Direktør i Passat Energi
Først og fremmest er vi ikke ufejlbarlige. Der vil altid opstå behov for at få afhjulpet problemer af den ene eller den anden slags. Men vi gør os umage for at udbedre fejlen hurtigst muligt og med mindst mulig gene for kunden. I dag har vi to medarbejdere, som udelukkende tager sig af servicehenvendelser fra danske kunder.
Kører jeg i bil og bakker ind i en anden bil, så er det mig som må betale eller lade forsikringen træde til. På samme måde gælder det, at jeg kan komme til at være uforsigtig med mit fyr. Altså at jeg bruger fyret eller behandler det, så det får en defekt. Og så falder min garanti væk.
Hos Passat Energi betyder vores erfaringer fra service og kundekontakten, at vi er i stand til at udvikle nye og stærkere Passat-løsninger. Derfor vil vi godt slå fast at Passat Energi står ved garantien – det har været med til sikre mere end 50 års udvikling af dansk producerede kedel-løsninger.
Venlig hilsen
Niels Martin Christensen
Direktør i Passat Energi