Side 1 af 1

God service fra Karsten Jørgensen, Liagro - Benekov

: 12 dec 2010 17:38
af Ulrik
Hejsa,

Gode og dårlige erfaringer. Her skal i høre en historie der fortæller om en rigtig god service fra Karsten Jørgensen, Benekov Danmark.

Igår aftes forsøgte jeg at opdatere min linux styring til sidste nye version.
Det gik desværre helt galt og det resulterede i at styringen gik i baglås.
Klokken var 23.30 så jeg synes ikke rigtigt at jeg kunne tillade mig at ringe til Karsten icon_cheesygrin.gif

Jeg fik så fat i ham i dag, søndag og vi prøvede en masse forskellige ting.
Intet virkede, vi ved ikke hvorfor men styringen ville bare ikke.

Karsten kom for ca. 1 time siden med en ny styring som blev monteret og testet.
Jeg synes det er kanon service at chefen selv rykker ud søndag eftermiddag.
Og selvfølgelig også at han var ledig til at yde tlf support på en søndag.

Så en stor tak til Karsten her fra det fynske, nu buldrer varmen igen i radiatorerne :great:

Re: God service fra Karsten Jørgensen, Liagro - Benekov

: 12 dec 2010 18:01
af mejeristen
service må man sige!!

Re: God service fra Karsten Jørgensen, Liagro - Benekov

: 12 dec 2010 18:09
af Bigfoot
ganske flot gjort må man sige.... det er de færreste der vil gøre den slags på en højhellig søndag.

Re: God service fra Karsten Jørgensen, Liagro - Benekov

: 12 dec 2010 18:54
af Landbo
Tja, servicen er måske en form for forsøg på brandslukning :wink:

Re: God service fra Karsten Jørgensen, Liagro - Benekov

: 12 dec 2010 19:10
af Ulrik
Jeg kan såmænd også nævne en lørdag for et par år siden.
Der var en konstruktionsfejl i min snegl, den var kun punktsvejset ude i spidsen. Den gik derfor til og knuste pillerne fuldstændig.
Lørdag eftermiddag var Karsten der med en ny snegl.
Så det handler slet ikke om at slukke brande. Derimod handler det om at sørge for at kunderne har varme ;)

Re: God service fra Karsten Jørgensen, Liagro - Benekov

: 12 dec 2010 20:17
af tvivleren
det er helt fin med god service det er også flot at du kan komme i kontakt med ham en søndag :great:

så er det lige at jeg spørger om det er mulig at få fat på jannich eller allan en lørdag efter lukketid :|

Re: God service fra Karsten Jørgensen, Liagro - Benekov

: 12 dec 2010 22:55
af sirmark
Har også fået skiftet styringen en søndag efter den blev opdateret til den nye virsion 3.01.xx serie en fredag, men det kørte bare ikke da den gik ned sporadisk, ringede til Karsten han kunne ikke lige lure hvad der var galt derfor sendte han straks en fra Siga (dem som laver softrwaren) afsted som så kom og fejlsøgte på den og skiftede nogle komponenter så den spillede igen.
Kostede 0,- og det var for ca 2 måneder siden :-)

Re: God service fra Karsten Jørgensen, Liagro - Benekov

: 12 dec 2010 23:02
af levi
God service, - og naturligvis tænker man på reklameværdien i sådan en service situation, - når man yder den en Søndag.

Sådan en service er der ikke mange der yder, - men det er dejligt at læse om at nogen gør - uanset hvorfor man gør det icon_cheesygrin.gif .

Jeg har åbnet butikken i Gørlev 11 søndage i år, - hvor kunder manglede en dims akut, - der findes ikke bedre reklame, - og det er "næsten" gratis reklame :)