Har du lyst til at støtte Stoker Pro? Læs mere her: Støt Stoker Pro Forum

LIAGRO, må da betyde "God service!!!

Spørgsmål vedr. Benekov samt det tilbehør der laves til Benekov Stokerfyr
liagro
Stoker IV
Stoker IV
Indlæg: 126
Tilmeldt: 25 feb 2007 12:04
Mit fyr: MGM Comfort
Areal: 160
Brændsel: Diverse piller
Fremviser gerne i postnummer: 7480
Geografisk sted: Vildbjerg
Kontakt:

Re:

Indlæg af liagro » 25 feb 2007 12:25

Tak for de mange fime indlæg, jeg er dog lidt ked af at blive beskyldt for at være nærig, der skal nok være et par stykker der har oplevet at vi har udført service som ikke skyldes fejl på anlæg men manglende rengøring eller fejl i indstallation uden nogen sinde at have modtaget en faktura, jeg kan kun beklage at et bulet kabinet ikke bliver udskiftet samme dag, at et gaer som drypper olie ikke bliver udskifter omgående, men når vi planlægger vores arbejde bliver service ikke altid udført i den rækkefølge
som de indløber, da kunder der ikke har varme altid sættes højest og får service ASAP, så hvis vi ikke kommer og udfører ting som olie dryp/ transport skader omgående er det fordi vi har vurderet at der var en kunde der havde mere brug for os den dag, og ikke fordi at vi syntes det er for dyrt at kører til Hundested og skifte et dryppende gear.


rezo
Stoker IV
Stoker IV
Indlæg: 134
Tilmeldt: 09 feb 2007 20:17
Mit fyr: Woody 16kW V6 BS semirens
Areal: 230 m2 + VVB 110L
Brændsel: Harvest Energy
Årligt forbrug: 5.5 Ton
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af rezo » 25 feb 2007 13:34

liagro skrev:Tak for de mange fime indlæg, jeg er dog lidt ked af at blive beskyldt for at være nærig, der skal nok være et par stykker der har oplevet at vi har udført service som ikke skyldes fejl på anlæg men manglende rengøring eller fejl i indstallation uden nogen sinde at have modtaget en faktura, jeg kan kun beklage at et bulet kabinet ikke bliver udskiftet samme dag, at et gaer som drypper olie ikke bliver udskifter omgående, men når vi planlægger vores arbejde bliver service ikke altid udført i den rækkefølge
som de indløber, da kunder der ikke har varme altid sættes højest og får service ASAP, så hvis vi ikke kommer og udfører ting som olie dryp/ transport skader omgående er det fordi vi har vurderet at der var en kunde der havde mere brug for os den dag, og ikke fordi at vi syntes det er for dyrt at kører til Hundested og skifte et dryppende gear.
Hmm - du mener altså du levere en god service til sjællænderne. Det er sjovt nok kun "Os"der har den oplevelse at vi ikke kan komme igennem til dig. Mærkeligt nok er der ikke mange jyder/fynboer som piber.

Det er altså ikke fordi du har for travlt og burde få en fast mand "Partner"på sjælland. Du skal nok lade være med at love til højre og venstre hvis du ikke kan holde det - det er noget der giver sure miner.

Brugeravatar
RasmusP
Stoker IV
Stoker IV
Indlæg: 119
Tilmeldt: 09 jan 2007 09:10
Mit fyr: Benekov vl 25
Areal: 150
Brændsel: Træpiller
Geografisk sted: Bukkerup, Sjælland

Indlæg af RasmusP » 25 feb 2007 13:42

Til Liagro

Når nu du er kommet på banen vil jeg da gerne komme med en evaluering af mit køb.

Jeg er super glad for at jeg valgte at købe min Bennekov 25er og alt overvejende er jeg også glad for at have købt den hos Liagro. Liagro har gennem hele forløbet været til at træffe med problemer og har ydet en god support.

Så det der generet mig mest er de mange gange jeg har ringer til jer og I lover at ringe tilbage uden at det er sket en eneste gang !

Jeg har stor forståelse for at der er stor forskel på hvor vigtige forskællige opgaver er, men 5 måneder om at lever en plade er måske lige i overkanten.

Hilsen Rasmus

Lige en tilføjelse: Stor respekt til Liagro for at deltage i tråden !
Last edited by 1 on RasmusP; edited 25 times in total

Falcon
Stoker III
Stoker III
Indlæg: 62
Tilmeldt: 10 jan 2007 14:55

Indlæg af Falcon » 25 feb 2007 14:19

Der er fuld forståelse for at man priotere vigtigheden af opgaverne. Det er bare uhyggelig vigtig at man får et helt klart svar på hvornår man kan forvente opgaven løst. At side tilbage med en fornemmelse af at blive "syltet" kan jeg ikke fordrage.

rezo
Stoker IV
Stoker IV
Indlæg: 134
Tilmeldt: 09 feb 2007 20:17
Mit fyr: Woody 16kW V6 BS semirens
Areal: 230 m2 + VVB 110L
Brændsel: Harvest Energy
Årligt forbrug: 5.5 Ton
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af rezo » 25 feb 2007 15:14

Karsten :

Jeg vil lige sige til dig at du får respekt fra min side når du, som her melder dig ved fanen og ikke lader som ingen ting :lol:

Vi er vel alle interesseret i at få vores(dine) opgaver løst på bedste vis.


Brugeravatar
l a r s
Stoker I
Stoker I
Indlæg: 17
Tilmeldt: 05 jan 2007 19:38
Mit fyr: R15
Areal: 190+50
Brændsel: Træpiller
Dagligt forbrug: ca 28 kg
Årligt forbrug: ca 5½ ton
Geografisk sted: Sjælland

Indlæg af l a r s » 25 feb 2007 15:54

Må også indrømme at det virker som om man som sjælænder er henvist til parkeringsbanen hvor afgifterne er dyrere og forholdene mere besværlige. Historien er den samme her - man skal ringe og ringe og ringe og ikke mindst have god tålmodighed hvis man vil andet end at snakke om vejret eller lægge penge på disken. Positivt er det dog at telefonen stort set altid besvares.

En bedømmelse af mit køb... tja, samlekvaliteten levede ikke helt op til forventningerne ligesom jeg ville forvente at konfigurationen af styreeheden var lidt mere up to date set i lyset af den medfølgende vejledning.
MEN, det skal absolut ikke være nogen hemmelighed at jeg er ganske tilfredes med kraftværket, og at jeg tager hatten af for Karstens entusiasme og den produktudvikling han fører - der kan de andre sgu ikke være med. Trist er det jo så at en R15 leveret inden for det sidste halve år allerede er "forældet"...

Nå men, når nu Karsten ham selv er på banen vil jeg da lige benytte lejligheden til at sige mange tak for julegaven Drogar-Happy(LBG).gif

søren ø
Supporter
Supporter
Indlæg: 1018
Tilmeldt: 01 jan 2007 21:06
Mit fyr: Benekov pl27
Areal: 180
Brændsel: piller
Årligt forbrug: 10 ton
Geografisk sted: midtfyn
Kontakt:

Indlæg af søren ø » 25 feb 2007 17:00

Ja jeg ved snart ikke hvad jeg skal sige. Selvfølgelig må det være træls at sidde på sjælland og mangle stumper og varme, men jeg tror nu Liagro gør sit bedste, så kan man diskutere om det er godt nok, men ligefrem sylte kunder tror jeg nu ikke de gør, det lever man jo kun af det første stykke tid, se evt. på Rosendahl. Jeg har selv haft brug for Karsten i akut situationer og han har været der med det samme. Nu ringer jeg en sjælden gang til ham og får en sludder for en sladder og prøver mig frem hvis jeg skal ændre noget. I disse år hvor stoker og pillefyr kører på højeste plan kan det være vanskeligt at nå alting, se bare på dem der har 6-8 mdr. leveringstid på kedler. Jeg arbejder selv i den branche og ved hvor meget tryk der er på for tiden. Vi prioritere også kunder der mangler varme højere end dem der skal have monteret en ny udendørshane.
Det med at en r15 er forældet efter et halvt år er bare bad luck. Sådan vil det altid være i en branche der går stærkt. Se også Baxi, de sælger stadig fyr uden pisserenden. Mit eget fyr er 3 år og har været forældet et par gange i takt med at Karsten finder på sjove ting til fyret. Men havde jeg holdt fast ved min gamle styring og mit gamle kornhoved havde det stadig brændt korn af. Men nu kan jeg jo godt lide at pille og lege med fyret så derfor har jeg fulgt med udviklingen.Hvis man hele tiden venter på det sidste nye kommer man til at vente til evig tid.
All men are created equal, but only the bravest become firefighters.

Brugeravatar
vagterne
Stoker IV
Stoker IV
Indlæg: 142
Tilmeldt: 30 dec 2006 00:28
Mit fyr: Ikke udfyldt
Geografisk sted: Fyn

Indlæg af vagterne » 25 feb 2007 17:10

Hej til Karsten eller hvem der nu måtte stå bag alias Liagro! Jeg syndes det ville være kanon hvis i med jævne mellerum ville diltage i debatten her på siden, for mange af de problemer kan jo aflives ved at i komme med indput. Ja defekte sider og gear kan jo ikke klares her men alt andet måske.

Til resten af brugerne! Vi må se i øjnene at Bennekov er gået hen og blivet en sucses for Karsten, men når man som ene mand skal håndtere alt indgående samt udgående telefon kald samt håndtere salg og hvad der ellers medfølger ja så kan det gå lidt galt. Det ville jo nok være smart om man fandt en smed eller wws mand som man ville kunne stole på og som vare tog Liagros int på Fyn samt Sjælland. Hvis man skruede tiden tilbage ville RECA og TWINHEAT for at nævne nogle stå i samme possition hvis de havede haft samme forespørgsel som Liagro. Så mon ikke resten kommer det tror jeg 8)

Jeg er glad for min R15 trods slem lugt i magasinet som ikke er mere takket være forum og respons fra Karsten.

Brugeravatar
l a r s
Stoker I
Stoker I
Indlæg: 17
Tilmeldt: 05 jan 2007 19:38
Mit fyr: R15
Areal: 190+50
Brændsel: Træpiller
Dagligt forbrug: ca 28 kg
Årligt forbrug: ca 5½ ton
Geografisk sted: Sjælland

Indlæg af l a r s » 25 feb 2007 17:20

søren ø skrev:Det med at en r15 er forældet efter et halvt år er bare bad luck.
Det var kun positivt ment at en R15 er forældet efter 6 måneder Drogar-BlackEye(LBG).gif

Brugeravatar
BVMP
Stoker Pro Sponsor
Stoker Pro Sponsor
Indlæg: 458
Tilmeldt: 05 jan 2007 16:35
Mit fyr: MGM Junior
Areal: 211 i 3 plan.
Brændsel: Træpiller
Fremviser gerne i postnummer: 9900
Dagligt forbrug: -
Årligt forbrug: ?
Geografisk sted: Frederikshavn
Givet likes: 1 gang
Modtaget likes: 1 gang

Indlæg af BVMP » 25 feb 2007 18:15

Ja jeg kan kun sige at Karsten har været hurtigt med et problem jeg havde - det kunne ligne et andet tilfælde som er beskrevet her viewtopic.php?f=23&t=107 - men over telefonen er det jo svært at være doktor. Karsten fik en mand til nordjylland, samme dag. Og selv om det var en dag med storm og væltede lastbiler, kom montøren.
Han fandt heldigvis ikke den samme fejl, men fandt en monteringsfejl som blev klaret. Det var det tætningsmasse der er i alle samlinger, der var brugt så meget ved sneglen at det lød som den prøvede at trække to træstammer og to svin med rundt. Om det var årsagen skal være usagt, men fyret har kørt siden, dog med et par tilbagefald mht larmen. Men efter jeg skiftede til korn har den været væk, måske pga. kalken.

Selvfølgelig bor jeg ikke på Sjælland, men dog heller ikke lige om hjørnet.
Mvh
BVMP
MGM Junior, stålskorsten. Står i udhus/værksted forbundet med huset m. 2x12 m Løgstørrør. Dertil 7,56 m2 IDMK indbygningssolfanger mod syd. 750 l akku-beholder incl. 250 l nedsænket vvb. 6,0 kW. 400 V varmelegme "just in case".


Besvar