Har du lyst til at støtte Stoker Pro? Læs mere her: Støt Stoker Pro Forum

Kedel garanti.

Spørgsmål vedr. Benekov samt det tilbehør der laves til Benekov Stokerfyr
Besvar
Brugeravatar
Smedstoker
Stoker VI
Stoker VI
Indlæg: 216
Tilmeldt: 29 dec 2006 09:14
Mit fyr: Benekov VL25 m. Iltstyring
Areal: 250m²
Brændsel: Træpiller
Fremviser gerne i postnummer: 9500
Geografisk sted: Rebild Syd
Kontakt:

Kedel garanti.

Indlæg af Smedstoker » 21 okt 2007 14:54

Har modtaget et brev fra Liagro, hvis i har vil jeg gerne vide om der er noget jeg har misforstået, der står at: "hvis man tegner et årligt serviceeftersyn til 1200.-kr + moms får man 8 års tæthedsgaranti på kedel kroppen"
1200kr +moms x 8år giver 12000.-kr. så vidt jeg husker koster en kedel til en VL25 7000.-kr + moms. hvor blev de 8års gratis garanti af :?:
Er det ikke det der står her :?:
viewtopic.php?f=23&t=1053
Mvh Gert

Drift og installation for VL25/50, stokerdagbog,
teknisk og servicemanual til TM3006 kan ses på
http://www.familien-smed.dk


Mr. X
Stoker VII
Stoker VII
Indlæg: 270
Tilmeldt: 03 jan 2007 10:47
Mit fyr: PL27 Silver, nyeste software
Areal: 210
Brændsel: træpiller
Årligt forbrug: ca 8-10 to
Geografisk sted: Midtjylland

Re: Kedel garanti.

Indlæg af Mr. X » 21 okt 2007 16:41

Karsten sendte fejlagtigt disse breve ud for noget tid siden, - der stod "ordrebekræftelse" på dem, og det VAR en fejl. Du skal bare lige ringe til ham (da jeg antager du også meldte dig til da det var gratis)

Efterfølgende er jeg dog også selv kommet i tvivl om, at vi "kun" får første år gratis, og der så dukker nye girokort op en gang om året. Sådan forstod jeg det ikke i starten - da VAR det en 8 års garanti han stillede. Men giv ham da lige et ring og få bekræftet at det ikke er en regning du skal betale - og hør lige samtidig om det ikke er rigtigt forstået at det er HELT GRATIS for os i de 8 år icon_cheesygrin.gif

mvh
Allan

Brugeravatar
BVMP
Stoker Pro Sponsor
Stoker Pro Sponsor
Indlæg: 458
Tilmeldt: 05 jan 2007 16:35
Mit fyr: MGM Junior
Areal: 211 i 3 plan.
Brændsel: Træpiller
Fremviser gerne i postnummer: 9900
Dagligt forbrug: -
Årligt forbrug: ?
Geografisk sted: Frederikshavn
Givet likes: 1 gang
Modtaget likes: 1 gang

Re: Kedel garanti.

Indlæg af BVMP » 21 okt 2007 17:25

Har været maildialog med Ligro og hvis man har meldt sig til inden deadline er det 8 års garanti - uden omkostninger. Dette hvis anlæget bliver "godkendt" af Martin. Der skal jo være et eftersyn, for at se om anlæget er monteret korekt. Derudover skal man selv en gang om året indsend oplysninger om kedel- & røggastemp.
Mvh
BVMP
MGM Junior, stålskorsten. Står i udhus/værksted forbundet med huset m. 2x12 m Løgstørrør. Dertil 7,56 m2 IDMK indbygningssolfanger mod syd. 750 l akku-beholder incl. 250 l nedsænket vvb. 6,0 kW. 400 V varmelegme "just in case".


Besvar