Reservedel

Spørgsmål vedr. Benekov samt det tilbehør der laves til Benekov Stokerfyr
Besvar
Brugeravatar
Smedstoker
Stoker VI
Stoker VI
17
Indlæg: 216
Tilmeldt: 29 dec 2006 09:14
Mit fyr: Benekov VL25 m. Iltstyring
Areal: 250m²
Brændsel: Træpiller
Fremviser gerne i postnummer: 9500
Geografisk sted: Rebild Syd
Kontakt:

Reservedel

Indlæg af Smedstoker »

Hej
Er der nogen som har erfaring med Stokerdanmark de har sendt et brev med tilbud med service af Benekov og salg af reservedele. Hvor seriøse er de, når man går ind på deres hjemmeside virker den ikke og i deres tilbud skriver de at man skal betale forud for et år af gangen og i det afsnit med småt står der at, Stoker Danmark kan ændre betingelserne 30 dage før de træder i kraft.
Er der nogen her som bruger dem? Er det Karsten Jørgensen der har startet nyt firma?
Mvh Gert

Drift og installation for VL25/50, stokerdagbog,
teknisk og servicemanual til TM3006 kan ses på
http://www.familien-smed.dk

Brugeravatar
car
Stoker I
Stoker I
12
Indlæg: 18
Tilmeldt: 28 mar 2012 18:24
Mit fyr: Benekov S-25 Linux
Areal: 200
Brændsel: Korn/træpiller
Dagligt forbrug: 15-18 kg
Årligt forbrug: 10 tons

Reservedel

Indlæg af car »

Hej alle,Stokerdanmark er den nye importør af Benekov i DK.og vi prøver at rette op på de forgangne år med tvivlsom service og kundepleje derfor har vi valgt at lave et tilbud om servicekontrakt til Benekovejere.Servicekontrakten indeholder et årligt service som beskrevet samt en rabat på 25% på reservedele til fyret,vi håber at folk vil tage godt imod det.

Stokerdanmark ApS er ejet af Bo Knudsen og Carsten Vennestrøm Nielsen,vi har intet med Karsten Lindstrøm Jørgensen at gøre fra det tidligere Liagro a/s el.Benekov Danmark a/s,ej heller det nye firma mgmboilers som Karsten Jørgensen arbejder for,man har jo også på denne side et forum der hedder mgmboilers med Karsten Jørgensen som skribent, så han har kastet sin kærlighed på et nyt produkt :-).

Vedr:vores hjemmeside kan jeg kun beklage at den ikke rigtigt kører,vi købte de gamle domæner samt hjemmesider fra liagro med tilhørende sider om rerservedele/fyr,men det er advokater der står for boet og selvom man har betalt kan man bare få lov at vente på at der sker noget.

Jeg forstår godt at folk er forsigtige i denne tid med alt hvad der foregår,meeen vi skal jo også vidre så vi kan få hjulene igang og de gamle benekovèr op og køre.
Carsten Vennestrøm Nielsen
Dansk Benekov importør
StokerDanmark ApS
http://www.C-Service.dk
Besvar