Har du lyst til at støtte Stoker Pro? Læs mere her: Støt Stoker Pro Forum

Hej Benekov bruger.

Spørgsmål vedr. Benekov samt det tilbehør der laves til Benekov Stokerfyr
Brugeravatar
Servteqh
Stoker VI
Stoker VI
Indlæg: 229
Tilmeldt: 06 jul 2007 21:29
Mit fyr: Benekov L25 kedel, Bioteqh 15 brænder
Areal: 140
Brændsel: Olie/Træpiller/flis
Dagligt forbrug: 0 Kg i øjeblikket
Årligt forbrug: ??
Geografisk sted: Jægerspris

Hej Benekov bruger.

Indlæg af Servteqh » 03 okt 2007 19:49

:great:
Kender til hvordan Benekov-fyr virker. (Godt)
Bryder sig ikke om mennesker der lyver og stjæler sig til Succes.
Fyret er slukket. Lad os se hvad der kommer op til vinter..???


levi

Indlæg af levi » 04 okt 2007 10:17

Svendsen skrev: Hvis denne komentar ikke er skrevet for at sværte et andet firma til, ved jeg ikke. Dette var din første tråd i dette emne, og med sådan en udmelding må der da ligge noget bag eller hvad?
----------------------------------------------------------------------------------------------------
Overhovedet ikke en tilsværtning eller noget som helst - der bliver spurgt til hvorfor fordelingen er som den er herinde, og det er absolut ingen hemmelighed at Liagro altid har været meget aktiv på nettet (Derfor er fordelingen som den er - det er naturligt og forklarligt !!)- det er hans markedsføring - og al ære og respekt for den, det er enhvers virksomheds ret at markedsføre sig som de vil, og Liagros markedsføring fejler absolut intet - det er da ikke kretik (?)!
--------------------------------------------------------------------------------------------------------

Du skriver HVORFOR IKKE??? Du skriver at det er en god "reklamesøjle", for Liagro, men I vil ikke henvise, eller prøve at promovere jeres produkt som Karsten har gjort. Dette lyder for mig som en gang "Vivilogsåværemedoglege" på mig.

Svendsen
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
Fordi vi er lidt en anden virksomhed - som markedsfører os anderledes via andre medier - hvis man skulle markedsføre sig på en hjemmeside eller des lige kræver det en ansat som kan holde øje, og følge op på emner/Spørgsmål - det har vi valgt ikke at prioritere i samme omfang som vores normale markedsføring, og det er naturligvis også derfor at det ikke er en naturlig ting for os at henvise til forum. - Men stadig ingen negativ ting!

Jeg er ikke utilfreds med fordelingen herinde, den er forklarlig - jeg svarede egentlig blot på det spørgsmål der blev svaret i tråden - at der så er nogen der mener det er tilsvining må stå for egen regning.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
Jeg troede kun det var kvinder som var præmenstruelle - men tilsyneladende ikke :0)

Naturligvis sælger Liagro mange stokere, alt andet ville da være sært - det er jo det manden lever af :0)

Brugeravatar
Momme
Stoker VIII
Stoker VIII
Indlæg: 318
Tilmeldt: 07 jan 2007 14:01
Mit fyr: Benekov 27PL silver
Areal: 260
Brændsel: Kirsbærsten
Dagligt forbrug: slukket pt.
Årligt forbrug: 10-15 ton.
Geografisk sted: Sydsjælland, Faxe, Orup

Indlæg af Momme » 04 okt 2007 11:08

Jeg troede kun det var kvinder som var præmenstruelle - men tilsyneladende ikke :0)
Hvis ikke du kalder dette citat for mudderkastning så ved jeg ikke hvad det er. Men det har ikke nået med hvad tråden handler om :!: :!: :!: :!: :!:
MEN det er IKKE det denne tråd handler om, den handler om fordelingen - og spørgsmålet lød på hvorfor fordelingen er som den er - det svarede jeg på ud fra mit indtryk - UDEN at kaste med mudder eller noget - jeg gjorde det sagligt, og i neddæmpet tone - så mit svar umuligt kunne misforståes.
Du får HØJST de du betaler får (tit mindre)

levi

Indlæg af levi » 04 okt 2007 11:17

Ok - mudderkastning er det ikke - det er et vittigt ord for at henlede opmærksomheden på at jeg tilsyneladende bliver misforstået uaset hvad jeg skriver :0)

Men det er fint nok - lad os endelig fortsætte i denne meningsløse debat om hvad ord betyder, og hvad betydningen af ord har.

Brugeravatar
Momme
Stoker VIII
Stoker VIII
Indlæg: 318
Tilmeldt: 07 jan 2007 14:01
Mit fyr: Benekov 27PL silver
Areal: 260
Brændsel: Kirsbærsten
Dagligt forbrug: slukket pt.
Årligt forbrug: 10-15 ton.
Geografisk sted: Sydsjælland, Faxe, Orup

Indlæg af Momme » 04 okt 2007 11:53

Kunne vi ikke isteden for at kalde hinanden for rykklapper, præmenstruelle osv. så skrive om det dette forum nu engang handler om stokker / pillefyr for eller bliver dette vist en meret lang og kedlig tråd.

Hvis jeg husker rigtig startede denne tråd med spørsmålet om hvorfor der var et overtal af benekovbruger her på forumet.
Det finder vi hvis ikke en endegyldig forklaring, men af hvad jeg kan læse (og selv mener) er det ikke fordi der er problemer med benekov.

Jeg er selv her for at dele ider og erfarging med ander stoker bruger (og ja jeg er nørd :great: . med ikke prof vvsmand det er elektronik der er mit fagområde).
Du får HØJST de du betaler får (tit mindre)


Brugeravatar
Bowhunt
Stoker III
Stoker III
Indlæg: 89
Tilmeldt: 29 dec 2006 22:19
Mit fyr: KSM 325-18I
Areal: 280 m2
Brændsel: Træpiller og Brænde
Årligt forbrug: 6 ton + Brænde
Geografisk sted: Spjellerup ved Næstved

Indlæg af Bowhunt » 04 okt 2007 12:53

Hallo. Kære Venner.

Det har aldrig været min mening at denne tråd skulle udvikle sig til noget, jeg IKKE havde i sinde. Mener at tråden er vendt totalt bort fra emnet. Hvis jeg har skyld i dette, så må I meget undskylde. Dette var ikke hensigten.
Håber at ADMIN vil lukke denne tråd og lad os så komme videre. Please.
Mvh
John

levi

Indlæg af levi » 04 okt 2007 13:03

Jeg er helt enig med både momme og bowhunt - jeg har heller ikke skrevet som jeg skrevet har for at starte et mudderbad.

Luk tråden inden det yderligere udvikler sig til noget tråden ikke handler om.

Brugeravatar
soc
Stoker XV
Stoker XV
Indlæg: 1158
Tilmeldt: 23 dec 2006 16:27
Mit fyr: Benekov vl 50
Areal: 120
Brændsel: gratis solsikkepiller samt smuld
Dagligt forbrug: rigeligt
Årligt forbrug: alt det det kræver
Geografisk sted: Nordjylland

Indlæg af soc » 04 okt 2007 18:03

Hvis indlægget ikke har relevans for tråden, så lad være med at komme med indlæg.

Opret tråde der beskæftiger sig med emner, i ønsker at debattere. Disse oprettes under de sub fora som beskæftiger sig med emnet.

Hvis der ikke kommer nye indlæg, så lukkes denne tråd automatisk om 14 dage.

soc - har ikke flere kommentarer i denne tråd. :great:
---- soc, også kaldet Stumpen. Nu ved i hvorfor c004.gif

søren ø
Supporter
Supporter
Indlæg: 1018
Tilmeldt: 01 jan 2007 21:06
Mit fyr: Benekov pl27
Areal: 180
Brændsel: piller
Årligt forbrug: 10 ton
Geografisk sted: midtfyn
Kontakt:

Indlæg af søren ø » 04 okt 2007 19:17

Jeg tror du ynder at provokere for derefter at forsøge at overbevise os om at det bestemt ikke var ment som en provokation. Hvorfor ellers komme med de udtalelser?? Ærgeligt for du har jo vist at der også kan komme gode råd og tilbud fra dig.
All men are created equal, but only the bravest become firefighters.

levi

Indlæg af levi » 05 okt 2007 11:20

Jeg elsker at debattere - og jeg ynder også at provokere lidt - men dog ikke i denne tråd :0)

Den var nu ment helt sagligt.


Besvar