Jeg forstår dig udemærket.
Det er frusterende at bare sidde og kikke på den slags.
En ting er, at Karsten er god og karimatisk til at sælge sin vare, men min oplevelse har også været, at interessen for kunden derefter faldt til et absolut minimum, samt at forståelsen både hos Karsten og hans underleverandør af, hvorledes den solgte løsning skal laves, lå på et mangelfuldt plan. Man kan jo bare læse en del af trådene i Benekov forum'et for at se nedturen tage fart.
Jeg har således selv måtte få mit anlægs rør rettet til efterfølgende og kan nu forhåbentlig slippe for at mit anlæg tæres i stykker på trods af at jeg købte en færdig løsning af Karsten.
Ligeledes har jeg haft problemer vedr. linux-styringen
, uden at jeg skal kunne sige, hvem der har fejlen ang. det. Den sidste version af softwaren, som jeg fik via Karsten, virker stabil mulig at optimerer på. Heldigvis er jeg heller ikke "tabt bag en vogn" og har nu langt om længe fået den optimeret i fyret.
Omend det har været med mange forsøg og små justeringer
Jeg kunne dog også godt ønske mig en god/bedre manual til softwaren, men der er jeg nok bare også en af de uheldige kunder, som har stødt på Karstens måde at føre forretning på og blevet fanget i jeres konflikt ang. softwaren.
Hold os orienteret om udviklingen i sagen herinde Sibbe.