Har du lyst til at støtte Stoker Pro? Læs mere her: Støt Stoker Pro Forum

Konkurs? Benekov/Liagro/Karsten Jørgensen

Spørgsmål vedr. Benekov samt det tilbehør der laves til Benekov Stokerfyr
Besvar
Dannie02
Stoker I
Stoker I
Indlæg: 20
Tilmeldt: 14 mar 2012 13:30

Konkurs? Benekov/Liagro/Karsten Jørgensen

Indlæg af Dannie02 » 29 mar 2012 19:18

Hej Klaus
Nu kender jeg selvfølgelig ikke dine matematiske kvaliteter, og det er vel også ligegyldigt, om det efter en lang forklaring lykkedes mig, at uddanne dig til matematiker eller statistiker. Uanset om der er 400 eller 4 utilfredse kunder, så vil du altid være meget glad for Karsten - det har du din fulde ret til. Imidlertid er en utilfreds kunde en kunde for meget. Det er første side i salgshåndbogen... Hvis der er 40, som har rettet henvendelse til mig, så er antallet af kunder med dårlige oplevelser mindst det tidobbelte. Jeg kender iøvrigt ikke tallet 3.000, men lødigheden af tallet kan jo styrkes, ved at du oplyser hvor det kommer fra...


Tom_AT
Stoker XVIII
Stoker XVIII
Indlæg: 4113
Tilmeldt: 20 nov 2009 17:09
Mit fyr: Blacksmith Combi Classic 18 / Atmos DC25
Areal: 182
Brændsel: Piller, Flis og brænde
Fremviser gerne i postnummer: 8830
Geografisk sted: Kvorning, midt mellem Randers og Viborg.
Givet likes: 2 gange
Modtaget likes: 47 gange

Konkurs? Benekov/Liagro/Karsten Jørgensen

Indlæg af Tom_AT » 29 mar 2012 19:28

Det er vel ikke anderledes end at du har 40 henvendelser om utilfredse Benekov brugere. så vidt jeg kan se har vi jo ikke andet end dit ord for det.

Brugeravatar
Klaus
Stoker XVIII
Stoker XVIII
Indlæg: 3772
Tilmeldt: 27 dec 2006 06:36
Mit fyr: MGM Comfort 15KW
Areal: 185kvm
Brændsel: De billigste træpiller
Fremviser gerne i postnummer: 6900
Dagligt forbrug: 10-16kg
Årligt forbrug: Forventet 4 ton
Geografisk sted: Vestjylland ved siden af Ringkøbing fjord.
Givet likes: 3 gange
Modtaget likes: 2 gange

Konkurs? Benekov/Liagro/Karsten Jørgensen

Indlæg af Klaus » 29 mar 2012 19:34

Dannie02 » 29 Mar 2012, 19:18 skrev:Hej Klaus
Nu kender jeg selvfølgelig ikke dine matematiske kvaliteter, og det er vel også ligegyldigt, om det efter en lang forklaring lykkedes mig, at uddanne dig til matematiker eller statistiker. Uanset om der er 400 eller 4 utilfredse kunder, så vil du altid være meget glad for Karsten - det har du din fulde ret til. Imidlertid er en utilfreds kunde en kunde for meget. Det er første side i salgshåndbogen... Hvis der er 40, som har rettet henvendelse til mig, så er antallet af kunder med dårlige oplevelser mindst det tidobbelte. Jeg kender iøvrigt ikke tallet 3.000, men lødigheden af tallet kan jo styrkes, ved at du oplyser hvor det kommer fra...
icon_cheesygrin.gif Der er for meget bla. bla og retorik, i dig til en faglig og saglig snak om fakta.
Men ja jeg er glad for Karsten og har som dig købt 2 fyr af ham og været tilfreds.

Michael_lind
Stoker IV
Stoker IV
Indlæg: 131
Tilmeldt: 20 jan 2009 17:31
Mit fyr: Benekov R15
Areal: 166
Brændsel: Træpiller
Fremviser gerne i postnummer: 7560
Dagligt forbrug: 22
Årligt forbrug: 6

Konkurs? Benekov/Liagro/Karsten Jørgensen

Indlæg af Michael_lind » 29 mar 2012 19:51

Jeg vil holde med Dannie i at en utilfreds kunde er en for meget men i den verden vi lever i, må man nok lære at leve med at ikke alle kunder kan gøres tilfredse.

Jeg sidder som serviceleder i en virksomhed med 35 montører, og har en smule kendskab til at have med kunder at gøre.

remme
Stoker VIII
Stoker VIII
Indlæg: 345
Tilmeldt: 20 jun 2010 18:40
Mit fyr: Benekov R25 linux
Areal: ca 200 privat+ 600
Brændsel: træpiller
Fremviser gerne i postnummer: 7430
Årligt forbrug: 10-15
Geografisk sted: Midtjylland
Givet likes: 3 gange

Konkurs? Benekov/Liagro/Karsten Jørgensen

Indlæg af remme » 29 mar 2012 20:13

Jeg tror, vi er mange, som deler Ulriks og KristianVilhelms (og vist også Danie's) opfattelse/følelse af, at Karsten nok ikke har manglet lysten til at ville det hele. (Han har jo konstant travlt).
Desværre mangler Karsten et modstykke, som kan holde styr på aftaler m.v. samt også have prof. fagpersoner til at står for montereringen af fyret, når fyret først er solgt til kunden.

Personligt bliver jeg frustreret over at betalt for en vare og så må finde ud af det meste selv som f.eks. med indstillingen af en linux-styring, hvor dokumentationen bare ikke var i orden.
Det er sgu ærgerligt og synd for alle parter, for det virker lidt som om at "succesen" ødelagde "firmaet" og at Karsten formentlig også pga. stress har fået rodet "lidt" rundt i tingene m.v. ind imellem.
Den slags dur bare ikke i dagens danmark og så mister man altså goodwill hos kunderne.

Nogen gange er man bare nødt til at erkende, at ingen kan det hele og at døgnet kun har 24 timer. Gør man ikke det kommer regningen på et tidspunkt.

Ps.: Og som Michael_lind indirekte siger er det heller ikke alle kunder som er lige rimelige. Der er også kunder der aldrig skulle ha været ind i butikken, da de aldrig vil blive tilfredse. Og jo jeg synes det er en sørgelig historie vi måske er vidne til.
.


Brugeravatar
Klaus
Stoker XVIII
Stoker XVIII
Indlæg: 3772
Tilmeldt: 27 dec 2006 06:36
Mit fyr: MGM Comfort 15KW
Areal: 185kvm
Brændsel: De billigste træpiller
Fremviser gerne i postnummer: 6900
Dagligt forbrug: 10-16kg
Årligt forbrug: Forventet 4 ton
Geografisk sted: Vestjylland ved siden af Ringkøbing fjord.
Givet likes: 3 gange
Modtaget likes: 2 gange

Konkurs? Benekov/Liagro/Karsten Jørgensen

Indlæg af Klaus » 29 mar 2012 20:22

Michael_lind » 29 Mar 2012, 19:51 skrev:Jeg vil holde med Dannie i at en utilfreds kunde er en for meget men i den verden vi lever i, må man nok lære at leve med at ikke alle kunder kan gøres tilfredse.

Jeg sidder som serviceleder i en virksomhed med 35 montører, og har en smule kendskab til at have med kunder at gøre.
Enig og en urimelig kunde kan også være en utilfreds kunde.
Jeg har arbejdet i butik, og kunder kan sagtens klage over varer der er fremstillet efter deres ønsker, som de ønsker, de kan også klage over resultatet selvom de ikke behandler varen som beskrevet, altså følger anvisningen.
Hvor kæden er hoppet af i Karstens tilfælde ved jeg ikke, men mon ikke han har både utilfredse, urimelige, glade og tilfredse kunder som alle andre butikker.

Brugeravatar
KristianVilhelm
Stoker X
Stoker X
Indlæg: 480
Tilmeldt: 07 jun 2011 21:44
Mit fyr: Benekov S25
Areal: 120
Brændsel: Flis
Årligt forbrug: Ca. 50m3
Geografisk sted: Nordvestsj (Odsherred)
Modtaget likes: 4 gange

Konkurs? Benekov/Liagro/Karsten Jørgensen

Indlæg af KristianVilhelm » 29 mar 2012 20:23

Kunne ikke have skrevet det bedre selv, remme.

Manden har jo også alle kasketter på i det firma, der er ikke noget at sige til han ikke kan være alle steder på en gang. Det er dog ret ærgeligt, han virker ret sympatisk, og en knaldgod sælger, og ret behagelig at snakke med hvis man har et spørgsmål omkring styringen. Han ved jo også hvad han snakker om.

Rene`larsen
Stoker XI
Stoker XI
Indlæg: 556
Tilmeldt: 29 dec 2006 09:55
Mit fyr: EKOHEAT 1500/ Blacksmith combi light
Areal: 350
Brændsel: træpiller
Fremviser gerne i postnummer: 4050
Dagligt forbrug: 40kg temp 24+
Geografisk sted: 4050 skibby

Konkurs? Benekov/Liagro/Karsten Jørgensen

Indlæg af Rene`larsen » 29 mar 2012 20:26

Klaus » 29 Mar 2012, 17:32 skrev: Jeg hører nu til en af os der altid har fået god service fra Karstens side også lørdag og søndag også selvom det var min ekspantionsbeholder der sprang læk, i denne uge selvom Karsten var ved at lukke kørte han ud til min X og fejlsøgte anlægget og det viste sig at det var den lokale VVSer der havde kludret i det og i dag ringede Karsten til mig og svarede på spørgsmål om MGM Comfort som i øvrigt ikke skal bruge shunt da fremløbet ikke er i bunden! han var dog træt af han ikke kunne sælge mig en :wink: det er da service til sidste krampetrækning, så tilfredse kunder er vi da også mange af, hvor mange er det du omtaler som "os der har fået dårlig service", Dannie? Jeg hører ikke om ret mange andre end dig !
Desuden nægter jeg at tro at Benekov fabrikken lader ret mange kunder i stikken, og lur mig om der ikke allerede er en der har henvendt sig til fabrikken for at få forhandlingen og overtage servicen. Jeg er klar som den første til at købe en MGM Comfort når butikken åbner igen.
Det kan købes andre steder :D
MVH Rene` larsen
Søglimt blik og skifer

Brugeravatar
Klaus
Stoker XVIII
Stoker XVIII
Indlæg: 3772
Tilmeldt: 27 dec 2006 06:36
Mit fyr: MGM Comfort 15KW
Areal: 185kvm
Brændsel: De billigste træpiller
Fremviser gerne i postnummer: 6900
Dagligt forbrug: 10-16kg
Årligt forbrug: Forventet 4 ton
Geografisk sted: Vestjylland ved siden af Ringkøbing fjord.
Givet likes: 3 gange
Modtaget likes: 2 gange

Konkurs? Benekov/Liagro/Karsten Jørgensen

Indlæg af Klaus » 29 mar 2012 20:48

Rene`larsen » 29 Mar 2012, 20:26 skrev: Det kan købes andre steder :D
Kan du sælge mig en MGM ?

Rene`larsen
Stoker XI
Stoker XI
Indlæg: 556
Tilmeldt: 29 dec 2006 09:55
Mit fyr: EKOHEAT 1500/ Blacksmith combi light
Areal: 350
Brændsel: træpiller
Fremviser gerne i postnummer: 4050
Dagligt forbrug: 40kg temp 24+
Geografisk sted: 4050 skibby

Konkurs? Benekov/Liagro/Karsten Jørgensen

Indlæg af Rene`larsen » 29 mar 2012 21:07

Jeg er klar som den første til at købe en MGM Comfort når butikken åbner igen.[/quote]

Det kan købes andre steder :D[/quote] Kan du sælge mig en MGM ?[/quote]

nej men det kan lavpris.vvs mener også sanistål har dem
MVH Rene` larsen
Søglimt blik og skifer


Besvar