Side 1 af 1

det kalder jeg sgu service.

: 18 apr 2010 13:23
af fissannudella
har monteret iltstyring på min baxi, men den har altid vist 11 til 14% og nu er den oppe på 14 til 16%.( normalt 6til 10%)
kontakede teknisk support på baxi og fortalte mit problem om hvor højt min ilt % er på, fik at vide at det kunne ikke rigtigt passe. de sendte en mand ud og tjekke kedlen.
det viste sig at hele kedel var skæv samlet, så den vil aldrig kunne slutte tæt, og derfor er iltprocenten så højt oppe.
reparatøren ringede hjem til baxi og snakkede med dem og efterfølgende vendte han sig om og sagde at de kommer med en helt ny kedel del.
nu er jeg virkelig glad for at jeg valgte at købe en baxi, til daglig kører kedelen jo perfekt, bortset fra iltstyringen.
ville bare lige dele denne her med jer, for det er sgu top service i en garanti periode, som producenten ikke løb fra.
icon_cheesygrin.gif

Re: det kalder jeg sgu service.

: 18 apr 2010 14:27
af Ulrik
Godt at høre :great:

Re: det kalder jeg sgu service.

: 18 apr 2010 15:13
af h.thagaard
Har samme gode oplevelse med Baxi, forrige vinter begyndte min kedel at lægge vand fra en af rørkanalerne
da jeg rensede det lørdag morgen, jeg fik igennem deres vagtordning fat på en af deres montør, det skal lige siges at min kedel på tidspunkt var 2 år gammelt, aftalen blev at hvis jeg selv kunne lave arbejdet ville han værer hos mig søndag formiddag med en ny kedelkrop plus div. stumper jeg måtte behøve.

Re: det kalder jeg sgu service.

: 18 apr 2010 18:15
af thy
Det var sku da en god service.... super