Har du lyst til at støtte Stoker Pro? Læs mere her: Støt Stoker Pro Forum

HJÆLP med beslutning

Spørgsmål vedr. Baxi samt det tilbehør der laves til Baxi stokerfyr
nemocharley

HJÆLP med beslutning

Indlæg af nemocharley » 06 jun 2013 19:08

Jeg har skrevet til tekn. inst. - Triumph har ret.

Jeg kan tilføje at Cpi12 slet ikke må opsættes efter 1/7. Et los i perlerne til Twinheat. Jeg håber virkelig, Twinheat forbedrer Cpi12 eller laver en helt ny 10-12kw kompaktkedel


nemocharley

HJÆLP med beslutning

Indlæg af nemocharley » 09 jun 2013 12:36

nemocharley skrev:Jeg har skrevet til tekn. inst. - Triumph har ret.

Jeg kan tilføje at Cpi12 slet ikke må opsættes efter 1/7. Et los i perlerne til Twinheat. Jeg håber virkelig, Twinheat forbedrer Cpi12 eller laver en helt ny 10-12kw kompaktkedel
Efter lidt opsøgende arbejde ved jeg nu at cpi12 skal gentestes - fabrikken har fundet de manglende 4% i lavlast. Det var lidt godt nyt, synes jeg. :)

Jespernj
Stoker II
Stoker II
Indlæg: 32
Tilmeldt: 16 jan 2010 00:45
Mit fyr: TwinHeat M20i
Areal: 251 + 150 værksted
Brændsel: Træpiller/Flis/Korn etc.
Fremviser gerne i postnummer: 6580
Geografisk sted: 6580 Vamdrup

HJÆLP med beslutning

Indlæg af Jespernj » 21 aug 2013 01:31

Hej igen.

Nå, nu er der jo gået en rum tid siden jeg besluttede mig for TwinHeat'en og alle de andre besværligheder det medførte sig (nye fjernvarmerør, udbygning af fyrrum osv. osv.) Men, nu er jeg faktisk næsten blevet helt færdig. Anlægget er i drift, og det spiller bare max. Det har så absolut intet at lave - det er jo pænt varmt udenfor, men alligevel kører det bare derudaf uden nogen som helst tegn på at kunne finde på at brænde tilbage som min Baxi gjorde om og om igen.

Jeg har uploadet lidt billeder i to gallerier fyrrummet og brændselshåndtering. Hvis I har lyst, så tag et kig og smid gerne en kommentar.

MVH Jesper - nu lykkelig ejer af TwinHeat M20i

nemocharley

HJÆLP med beslutning

Indlæg af nemocharley » 21 aug 2013 08:19

Tillykke med det nye anlæg :)


Besvar