Har du lyst til at støtte Stoker Pro? Læs mere her: Støt Stoker Pro Forum

Kedelfabrikken Baxi lukker og afskediger 100 ansatte

Spørgsmål vedr. Baxi samt det tilbehør der laves til Baxi stokerfyr
levi

Kedelfabrikken Baxi lukker og afskediger 100 ansatte

Indlæg af levi » 05 okt 2007 11:22

Så i Fck kampen igår ?

Der reklamerede HS Tarm/Baxi med store reklamer på langsiden.

Sjovt de ikke prioriterer en ordentlig aftale med deres ansatte, istedet for at putte så mange penge i sådanne reklamer.


Brugeravatar
thy
Supporter
Supporter
Indlæg: 10371
Tilmeldt: 09 dec 2006 17:17
Mit fyr: Baxi 1,5 350L
Areal: 190 +værksted 130
Brændsel: Estonia
Fremviser gerne i postnummer: 5560
Dagligt forbrug: ca 8-30
Årligt forbrug: ca 5-6
Geografisk sted: Frøbjerg (FYN)
Givet likes: 101 gange
Modtaget likes: 269 gange
Kontakt:

Indlæg af thy » 05 okt 2007 11:27

desvære levi du bliver nok nød til at konkurere med i fremtiden også :shock:

de flytter jo ud for at kunne klare sig i konkurensen, med de andre der bliver lavet til billige timelønne.. :great:

så må vi håbe på der bliver flere penge til god service :great:
Mvh thy.... ps viser gerne Banditten frem hvis det sku være 402.gif
https://stokerlog.dk/public.php?userid= ... 96df9256b2
Flemming Illum Nielsen

pillen
Stoker IV
Stoker IV
Indlæg: 102
Tilmeldt: 04 jan 2007 19:22
Mit fyr: Baxi 1,5
Areal: 150
Brændsel: Træpiller

Indlæg af pillen » 05 okt 2007 12:31

Hejsa.

Iøjeblikket er situationen sådan. Alle siger de vil ha mere i løn.. Sker det bliver økonmien overophedet. vi må ikke devaluere, da vi er med i eu..vi kan ikke komme af med vores vare,da de er for dyre..

I stedet sig at fra nytår bliver lønnen fastfrosset og vi skære 10% af og istedet får vi dem igennem skattelettelser, på måde vil ingen mærke at vi er gået ned, men vores konkurrence evne er dermed også blevet forbedret.

Som det er nu. får de mere i løn alle dem, der skider på gulvet, hvis de ikke får mere i løn så risikere de bare at mange bliver fyret og alle varene herhjemme bliver dyre og da deres løn er lav, ja så er deres købekraft blevet forringet.

Mvh Claus AKA pillen

levi

Indlæg af levi » 05 okt 2007 12:58

Jeg konkurrerer ikke med baxi thy, jeg sælger faktisk en hel del baxier på landsplan.

Det eneste jeg syntes er surt er at produktionen flyttes, det er jo ingen hemmelighed at mange kunder købte baxi netop af den årsag at produktet var dansk produceret.

Jeg håber da absolut de kan bibeholde kvaliteten - men mon ikke de engelske direktører nok skal sørge for at produktionen stadig er under skarp kontrol :0)


Besvar