Hej alle
Er der nogen der ved om det er et dårligt tegn at lufthullet/glughullet på frontlågen af en Baxi 1,5 multiheat er helt forbrændt / ikke længere har maling og er meget sodsort omkring hullet.
Er det tegn på specielt dårlig eller for hård fyring ?
Hilsen Karsten
"Brændt" frontlåge på Baxi
- Bigfoot
- Stoker XIX
- 13
- Indlæg: 5100
- Tilmeldt: 06 sep 2010 10:21
- Mit fyr: Clivet 8,3kw luft-vand
- Areal: 116
- Brændsel: ren el
- Fremviser gerne i postnummer: 6818
- Geografisk sted: Årre/Varde
- Har takket: 9 gange
- Blevet takket: 200 gange
"Brændt" frontlåge på Baxi
har du prøvet om det ikke bare er skruen der skal skrues helt til???? for at lukke hullet helt. Man bruger det jo alligevel ikke til noget.
"omdrejningstal, kølevandstemperatur, og turbotryk, er alt sammen totalt ligegyldige parametre, som man egentlig ikke skal gå så højt op i."
citat Bigfoot, herning pullingarena.
citat Bigfoot, herning pullingarena.
- Bigfoot
- Stoker XIX
- 13
- Indlæg: 5100
- Tilmeldt: 06 sep 2010 10:21
- Mit fyr: Clivet 8,3kw luft-vand
- Areal: 116
- Brændsel: ren el
- Fremviser gerne i postnummer: 6818
- Geografisk sted: Årre/Varde
- Har takket: 9 gange
- Blevet takket: 200 gange
"Brændt" frontlåge på Baxi
noget helt andet... vi bør måske have Thy med på banen, for det kunne lyde som om du fyrer for kraftigt i den, for flammerne bør ikke nå helt ud til lågen. Så er den skruet for højt op, hvis du spørger mig.
"omdrejningstal, kølevandstemperatur, og turbotryk, er alt sammen totalt ligegyldige parametre, som man egentlig ikke skal gå så højt op i."
citat Bigfoot, herning pullingarena.
citat Bigfoot, herning pullingarena.