Tak til redaktionen for vores nye campingforum
Camping har i den grad været populært siden den store pandAmi brød ud, men nu er det spændende, om markedet exploderer med nyere brugte campingvogne til salg. Er der nogen af jer, der er redet med på campingbølgen ?
Camping har altid har været min/vores foretrukne ferieform helt fra barnsben med mine forældre. Senere med barndommens telt til Gardasøen. Så nogen år med en lille campingvogn og derefter tagtelt på Røveren rundt i Danmark, Sverige og Norge. Så havde vi igen en lille rejsevogn, og nu har vi en 7,5 m dobbeltakslet af hensyn til mine store jagthunde.
Priserne på campinglejen er imidlertid steget temmelig meget, og det samme er priserne på den strøm, som campingpladserne sælger. Som nogen af de få, har campingpladserne jo mulighed for at tjene penge på strøm. Flere steder er prisen pr. kwh oppe på ca. 8 kr
Det har naturligvis fået mange til at spekulere i alternativer som gasovn og gaskøleskab. Rigtig mange har brugt Zibroovne, men prisen på kaminolie er steget helt vildt, så måske er der nogen at jer der ved om der findes alternativt olie til en Zibro ? Nogen har sågar installeret pilleovn og små dieseldrevne kinerserfyr i deres fortelte. Vi har slet ikke brugt vores vogn denne vinter. Er der andre helårscampister her på forum ?
Opmagasinering af campingvognen er ofte et stort problem, men da vi har masser af storbønder her på StokerPro, så er trængslerne måske ovre
Venlig hilsen Calle