Har du lyst til at støtte Stoker Pro? Læs mere her: Støt Stoker Pro Forum

TV Browser

Support og hjælp til PC, Computer, bærbare og tablets
Hardware, software og meget andet
Kosmic
Stoker IV
Stoker IV
Indlæg: 119
Tilmeldt: 26 dec 2014 18:13
Mit fyr: MGM15 Comfort
Areal: 300+
Brændsel: Piller
Geografisk sted: Donslund
Givet likes: 25 gange
Modtaget likes: 10 gange

Re: TV Browser

Indlæg af Kosmic » 27 dec 2018 13:09

pendec skrev:
26 dec 2018 18:37
Du kan bruge din fjernbetjening til tv, og har den "STOP" og "PAUSE/PLAY" knapper, så brug dem, og du kan styre youtube uden at skulle bruge HOME eller den app som du startede afsplilning med.
Nyere mobiler "føler" at der er en cast igang, og du får et aktivt faneblad på telefonen om denne session kører, den kan du også vælge at stoppe afspilning med. Det er i hvert fald sådan på samsung telefon.

Så et tryk på "stop", og den stopper afspilning.

Det er helt korrekt at alt afspilles uafhængigt af din mobil, og udgangspunkt skal/kan du bruge samme app til at stoppe cast via cast ikonet.
Jaså, - jeg anede ikke at TV'et bare fortsatte selvom man går væk fra videoen på mobilen. Hvilket får mig til at spørge om - hvornår "slipper" TV'et linket til mobilen og fortsætter selv?


pendec

Re: TV Browser

Indlæg af pendec » 27 dec 2018 13:12

Det slipper i det øjeblik en app på Chromecast starter, så du kan lægge mobilen i lommen eller hvad du vil, om det er en tablet, så er det kun for at starte du behøver den.

Jeg mener youtube fortsætter med næste på listen om du starter en playliste, eller stopper den ved youtube skærm og skriver klar til cast.

Men den slipper "link" når du har billede på tv, kort sagt.

Kosmic
Stoker IV
Stoker IV
Indlæg: 119
Tilmeldt: 26 dec 2014 18:13
Mit fyr: MGM15 Comfort
Areal: 300+
Brændsel: Piller
Geografisk sted: Donslund
Givet likes: 25 gange
Modtaget likes: 10 gange

Re: TV Browser

Indlæg af Kosmic » 27 dec 2018 13:38

pendec skrev:
27 dec 2018 13:12
Det slipper i det øjeblik en app på Chromecast starter, så du kan lægge mobilen i lommen eller hvad du vil, om det er en tablet, så er det kun for at starte du behøver den.

Jeg mener youtube fortsætter med næste på listen om du starter en playliste, eller stopper den ved youtube skærm og skriver klar til cast.

Men den slipper "link" når du har billede på tv, kort sagt.

Så meget klogere blev jeg. Tak for det pendec :?


Besvar